Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ohja! Säga vad man vill om min soffa, men bekväm är den :up:

Nix, inte ett enda svar. Har inte ens klickat in på snubbens profil. Bara läser de meddelanden som skickas och ignorerar.

Loggade precis in och ser att han skrivit senast kl 14.17: "Chansar.
En chans. Thats it.
Väntar i 5 min, sen går jag..."
Får se om det dyker upp något mer meddelande under dagen :p
Det här är det mest absurda jag läst tror jag...

Det måste ju vara ett allvarligt fel i huvudet på karln. Han borde ju få en tröja med långa ärmar av snälla människor med vita rockar.
Tror mer på att det är en helt vanlig karl. Kan väl inte påstå att jag har jättehöga förväntningar på män förvisso :cautious:

Han kommer garanterat att skälla ut dig för att du inte dök upp! :laugh:
Då tiger jag ihjäl det :D

Nämen! Du säger också attans bananer! Trodde jag var ensam om det :D.
Åh! Ja jag har då alltid trott att det var ett vanligt uttryck men lik förbannat aldrig hört nån säga det. Helt sjukt, attans bananer är så jäkla klockrent :D

Tror mer på att det är en helt vanlig karl. Kan väl inte påstå att jag har jättehöga förväntningar på män förvisso :cautious:

Då tiger jag ihjäl det :D

Åh! Ja jag har då alltid trott att det var ett vanligt uttryck men lik förbannat aldrig hört nån säga det. Helt sjukt, attans bananer är så jäkla klockrent :D
Perfekt tig ihjäl det. :up:
:D

Vilken underlig liten man du har fått kontakt med :crazy:

Ja jag är helt övertygad om att den här sortens män är helt vanliga män. Samma män som man stöter på i kassan, på stan, som hämtar ungarna på dagis och klipper gräset hos farmor och farfar. Chefen, kollegan, brorsan, farsan, sonen, partnern. Helt vanliga män.
Fast en del av dem som skriver så där tror jag aldrig har haft sex med nån annan än sin dator (som de för övrigt aldrig lämnar).

Det är så jäkla coolt att du inte har sagt ett knyst till idioten. (Ändå fortsätter han)
Tänk så frustrerad han måste vara.
Så knäckande att du inte låter dig provoceras utan bara skiter i honom. :p
Ja han har ju inte verkat helt glad mellan varven. Ett tag skulle han sluta och ta bort kontot helt. Gick visst inte så bra med det ;)

Fast en del av dem som skriver så där tror jag aldrig har haft sex med nån annan än sin dator (som de för övrigt aldrig lämnar).
En del, absolut. Men majoriteten sätter jag min högra arm på att de är helt vanliga män.
Det är lite som med våldtäktsmän tänker jag. Det man tänker sig är en våldtäktsman är ett äckligt creep som hoppar på folk i en buske, men egentligen är det den där hyggliga vanliga karln man festar med, arbetar med eller rentav bor med.

Ja han har ju inte verkat helt glad mellan varven. Ett tag skulle han sluta och ta bort kontot helt. Gick visst inte så bra med det ;)

En del, absolut. Men majoriteten sätter jag min högra arm på att de är helt vanliga män.
Det är lite som med våldtäktsmän tänker jag. Det man tänker sig är en våldtäktsman är ett äckligt creep som hoppar på folk i en buske, men egentligen är det den där hyggliga vanliga karln man festar med, arbetar med eller rentav bor med.
Ja, du har väl rätt. Dessvärre. :grin:

Jag vet inte jag... Han kan nog må rätt bra när han sitter och inbillar sig att han har makt när han trakasserar kvinnor där bakom sin skärm. Eller så sitter han och gråtrunkar över olydiga kukslynor som inte dyker upp som avtalat. Vem vet :p

Jag tror på det sista. Alla dessa opålitliga, svekfulla kvinnor som bara söker bekräftelse på sidorna och inte ens vågar träffa någon i verkliga livet ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235
Svar
1 029
· Visningar
106 167
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser