Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Javisst - men det ändrar inte mannens uppträdande. 41 mail med sexuellt innehåll. Där mannen som skriver bokat in tid hon ska träffa honom för att få kuk.

Kvinnan kan inte med sin reaktion få hejd på det beteendet. För problemet är mannen.

Kvinnan kan alltså inte välja om hon ska utsättas för sexuellt ofredande och sexuella trakasserier eller ej. Eftersom mannen tar sig rätten att... DET är problemet.
jag VEEEEEET att problemet ligger hos mannen.
Vad jag vänder mig emot att att det beundras att tjejer ska hantera gubbäckel på egen hand.
Det är fel.

Det måste bli en förändring och problemet ska behandlas rättsligt.
Vi kan inte lägga den bördan på unga tjejer, bara tanken skrämmer skiten ur mig.

Fast du vill ta ifrån dem valet. Ingen har ju sagt att de måste, men du vill att de som gör det ska sluta.

Får myndiga kvinnor hänga ut osv? Du är extremt inkonsekvent i dina svar.

Rättsligt händer inte mycket, men sen vet den uppretade mannen var du bor.

Alltså han är riktigt otäck den där ;(
Ja jag skulle ju inte vilja stöta på den typen ute precis.
Kontot han skriver till är ett fejkkonto. Han har skrivit till mitt riktiga också. Vad som hände där? Jag tackade nej ett par gånger, han fortsatte gå på med förslag innan han slutligen deklarerade att det gör ingenting för han har minsann fått flera napp på andra håll. Jag antar att gubbäckel som inte accepterar ett nej har en annan definition på napp än jag har.

Men vilken jävla idiot! Du svarar inte ens och han kör med ordergivning?

:banghead:
Jepp.
Ser fram emot att se om han dyker upp idag. I won't be there, men jag antar att det kommer synas i inkorgen ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Svar
1 029
· Visningar
106 144
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser