Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sluta att skuldbelägg offret!!! Hon får bete sig hur hon vill innanför lagens ramar utan att riskera något!!! Det är gärningsmannen som ska stoppas!!!!! :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Det har jag inte gjort
:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Jag säger att det är dumt att uppmana unga tjejer att ge sig in i lekar de inte kan hantera!!!!!! :rage:

Vem är det som inte fattar?

Hade du velat att din egen dotter skulle ha en sådan kontakt med äckliga gubbslem och lura iväg dom på fejkdejter?
Jag har sagt åt min dotter på tolv år att följa Linnéa Claessons Assholesonline för att hon ska lära sig att bemöta skitstövlar! JA! Sen brukar ju inte Linneá göra aprilskämt dagligen hon heller....

Hade du velat att din dotter skulle få 41 sexuella mail inklusive ett där personen bestämmer att din dotter ska få kuk kl X på plats Y. Och garanterat kommer få massvis med otrevliga mail om hon inte tycker det är en bra ide?
Det är inte min dotters uppgift att lära äckel gubbar veta hut

Det är väl självklart att ingen VILL

Nu lägger vi ner diskussionen, det spårar ur fullständigt med din märkliga "frågor":banghead:

Det är samma sorts fråga som du ställer. Du började med "skulle du vilja att din dotter...". För att visa att det verkligen inte är kvinnan själv som kan välja ställde jag om samma fråga som dig. Förvånande att du då upplever den märklig.

Men kontentan är att kvinnorna inte kan lösa problemet - eftersom det är männen som är problemet. Det är deras beteende som måste ändras.

Det är samma sorts fråga som du ställer. Du började med "skulle du vilja att din dotter...". För att visa att det verkligen inte är kvinnan själv som kan välja ställde jag om samma fråga som dig. Förvånande att du då upplever den märklig.

Men kontentan är att kvinnorna inte kan lösa problemet - eftersom det är männen som är problemet. Det är deras beteende som måste ändras.
Kvinnan väljer hur hon reagerar på mannens uppträde. Där finns alltså ett val.

Kvinnan väljer hur hon reagerar på mannens uppträde. Där finns alltså ett val.

Javisst - men det ändrar inte mannens uppträdande. 41 mail med sexuellt innehåll. Där mannen som skriver bokat in tid hon ska träffa honom för att få kuk.

Kvinnan kan inte med sin reaktion få hejd på det beteendet. För problemet är mannen.

Kvinnan kan alltså inte välja om hon ska utsättas för sexuellt ofredande och sexuella trakasserier eller ej. Eftersom mannen tar sig rätten att... DET är problemet.

@Lampan Om du börjar om på s. 18 i denna tråd och läser alla inlägg i denna debatt, kanske du kan se vad vi menar :) Du kan ju notera att ingen annan tänker som du, så du kanske kan försöka vidga din syn :)
Vi blir nog aldrig överens i frågan
Jag kommer aldrig att tycka att det är unga tjejers uppgift att hantera gubbäckel.
Det är att lägga allt för stor börda på unga tjejer och det är helt fel.
Over and out

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Svar
1 029
· Visningar
106 144
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser