Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Du kom aldrig. Bye Bye..."

47.

Jag tror inte han heller gick dit. Han ville nog bara ha din uppmärksamehet och hoppades att du skulle bli nyfiken/provicerad och svara. Jag tror det är det som de går igång på. Att skriva att du inte dök upp är hans sista chans till provikation.

Jag tror på det sista. Alla dessa opålitliga, svekfulla kvinnor som bara söker bekräftelse på sidorna och inte ens vågar träffa någon i verkliga livet ;)
Haha ja det var typ hans respons på mina nej på originalkontot faktiskt :D

Jag tror inte han heller gick dit. Han ville nog bara ha din uppmärksamehet och hoppades att du skulle bli nyfiken/provicerad och svara. Jag tror det är det som de går igång på. Att skriva att du inte dök upp är hans sista chans till provikation.
Jag hoppas att du har fel :p

så vad ska man göra egentligen. jag ger upp dejtingen ett tag nu känns det som. vill hitta någon men är inte på humör att söka.

Kanske inte riktigt passar in här, men aja.
Herregud vilken natt, vilken känslokavalkad.
Satt på ett "visst stort forum på F" och diskuterade i några trådar med framförallt en person, en kille som jag direkt förstod var ganska ung (+/- min egna ålder typ). När det började gå OT så beslutade vi oss för att ta diskussionen i PM istället. Så började vi glida in på ämnet mobbning - jag delger mina erfarenheter i stora drag, och då visar det sig att vi bor i/är uppväxta i samma ort. Och det hela blir väldigt känslosamt, från båda håll, fast på ett väldigt intimt och fint sätt. Så nu har jag suttit här och varit blödig i typ 1 h :cry: :heart

Den planerade helgdaten hörde av sig :confused: och var på glatt humör.

Jaa-a, det är ju några dagar kvar till fredag, och han får nog kämpa lite nu för att övertyga mig om att det är en bra idé att han kommer hit. ...om han är på väg

Jaha, där kom nästa flirt från en 26-åring.

Det känns ju jäkligt märkligt. Jag är ju mer eller mindre tant.

Äsch, det är svårt att hitta någon. Njut av singellivet. Det finns rätt många fördelar med det. Men det är klart, ibland kan det vara trevligare att vara två. Men det är inte värt det om det inte är med rätt person.
Njuter av vårsolen i Kungsträdgården och tar det lugnt. Håller bara med dig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235
Svar
1 029
· Visningar
106 200
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser