Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag satt precis och kollade runt lite på olika ställen att leta dejt på, men det verkar som om det inte finns några fler intressanta ställen. Tinder hoppar jag över helt känner jag. Det blir ju som att leta efter en nål i en höstack. Mötesplatsen registrerade jag mig på i morse och det verkar inte heller vara något annat än ett skyltfönster, för man kan ju inte ens läsa folks profiltexter som gratis medlem. HP får man många struntsvar på. Match tog jag på en två veckors test. Känns segt. Det är sällan jag hittar någon jag tycker är en idé att skicka meddelande till.

Min he-is-not-that-into-me har skrivit igen. Jag trodde efter en tids tystnad att det var så det skulle fortsätta och var nöjd med det, men nä. Tänkte först inte svara, men får liksom en släng av dåligt samvete att jag blir en sån där dryg människa som håller på med "ghosting". Så jag svarade. Bara för att han sen inte skulle svara tillbaka. Ångrade direkt att jag lät mitt dåliga samvete övertala mig :down: Och så tyckte han att det var länge sen vi pratade. Ja undra varför??! :meh::banghead:
Jag har en kille som skriver till mig sådär 1-2 ggr per år fast det är ca 7 år sedan vi hade någon "djupare" kontakt. Har pendlat mellan att svara (han svarat möjligen på någon enstaka fråga innan det blir tyst i ett halvår igen) eller inte svara (han hör av sig om ett halvår igen och skriver något om att det var länge sedan). Jag är uppriktigt sagt fascinerad, har frågat honom varför han skriver och fått svaret att han saknar mig (två ggr per år då i ca 10 minuter) och att vi är vänner (det är vi inte).

Ikväll är jag fascinerad över män som inleder konversationen med suuuuuperkorta meddelanden. Ett axplock:
"Kåt?"
"DOLME!!!!"
"19 cm"
"Sugen?"
"Mums!"

Alltså, jag vet inte. Existerar det människor som på riktigt går igång på såna meddelanden? Ja, förutom författarna till dem då förstås.

Ikväll är jag fascinerad över män som inleder konversationen med suuuuuperkorta meddelanden. Ett axplock:
"Kåt?"
"DOLME!!!!"
"19 cm"
"Sugen?"
"Mums!"

Alltså, jag vet inte. Existerar det människor som på riktigt går igång på såna meddelanden? Ja, förutom författarna till dem då förstås.
:crazy:

En av snubbarna jag har haft kontakt med har slutat svara, en annan som (på goda grunder och trevlig ton) förklarade att han nog inte kände att vi kunde satsa på att bli ett par pga andra omständigheter än attraktion osv har börjat höra av sig igen... En tredje snubbe som också sagt att han kanske inte är intresserad har efter en månads tystnad börjat höra av sig på Snapchat igen, men svarar aldrig när man skickar något tillbaka :confused:
Pojkar är konstiga... :angel:;)

En av snubbarna jag har haft kontakt med har slutat svara, en annan som (på goda grunder och trevlig ton) förklarade att han nog inte kände att vi kunde satsa på att bli ett par pga andra omständigheter än attraktion osv har börjat höra av sig igen... En tredje snubbe som också sagt att han kanske inte är intresserad har efter en månads tystnad börjat höra av sig på Snapchat igen, men svarar aldrig när man skickar något tillbaka :confused:
Pojkar är konstiga... :angel:;)
Ingen av dom får en manual för det upptäcktes att pojkar inte läser manualer

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 590
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 243
Svar
1 033
· Visningar
106 793

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur