Fantastiskt!Jag använder mig av "attans potatis"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fantastiskt!Jag använder mig av "attans potatis"...
Jag blir mest ledsen över detta här Fy fan vad äcklig och vidrig han ärÄLSKA Linnéa Claeson!
Varför öht klicka på länkar från okända?Ok, hur kul är detta, en ung tjej (varnigs klockor) kontakta en på tex. MP vill ha en relation med en erfaren man (stora larmet) man behöver bara ge dom sin epost för att det är lättare att chatta där. en gåg svarade jag och mitt spamfilter fick spader och länken var till en porrsite. Jag vill ha någon att prata med och om möjligt mysa i soffan, men nu får det vänta ett tag. orkar inte med dejting svängen för tillfället.
har en säker data som klara allt möjligt. inget för vanliga. som jag kan pröva giftiga länkar i. En slags maskin in maskin. vet inte hur det funkar en gåva från min bror som jobbar med datasäkerhet och kryptering.Varför öht klicka på länkar från okända?
Men ååh... Så jäkla förargligt.När man får en superlike av en sjukt snygg man och sen själv swipar åt fel håll
Ena gången det är värt med tinder plus...När man får en superlike av en sjukt snygg man och sen själv swipar åt fel håll
Ähä - det var säkert nån hake med det så det undermedvetna tog över!När man får en superlike av en sjukt snygg man och sen själv swipar åt fel håll
Jag swipar ALDRIG, mina vänner kallar mig tant, men jag klickar alltid grön/röd istället just pga att jag inte har koll på vilket håll jag ska dra åt :PNär man får en superlike av en sjukt snygg man och sen själv swipar åt fel håll
Kära Lampan, det handlar inte om att vara överens... Det handlar om förståelse.Vi blir nog aldrig överens i frågan
Jag swipar ALDRIG, mina vänner kallar mig tant, men jag klickar alltid grön/röd istället just pga att jag inte har koll på vilket håll jag ska dra åt :P
Du får väl börja swipa höger åt alla (visst är det höger för att godkänna?) Så missar man aldrig någon!När man får en superlike av en sjukt snygg man och sen själv swipar åt fel håll
Kan ni lämna det där nu, tackKära Lampan, det handlar inte om att vara överens... Det handlar om förståelse.
Säg att vi diskuterar matematik, alla kan inte lösa denna uppgift,
men kan man inte lösa den så innebär det ju inte att man inte är överens med den som kan det.
Fast det handlar ju faktisk om situationer kring dejtingKan ni lämna det där nu, tack
Ett uttjatat sidospår, enligt mig.Fast det handlar ju faktisk om situationer kring dejting
Jag swipar ALDRIG, mina vänner kallar mig tant, men jag klickar alltid grön/röd istället just pga att jag inte har koll på vilket håll jag ska dra åt :P