Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Angående trådens diskussioner om att män inte kan hantera ett tack men nej tack. Jag har några gånger blivit kontaktad av kvinnor, som frågat om jag eventuellt skulle vara intresserad av att "testa" en tjej. Jag har angivit att jag är hetro. Då mailen oftast varit välskrivna och frågan ställd på ett respektfullt sätt så har jag svarat med ett mail i samma ton som jag gör när någon av manligt kön uppenbart lagt ner tid på att skriva till mig. Ingen kvinna har blivit upprörd utan tackat för svar. Och faktiskt förhållandevis rätt få män också, men det har hänt. Men jag orkar ju verkligen inte svara på alla massutskick eller tjatmail.

ÄLSKA Linnéa Claeson! :love: :laugh:

OfPbkgu.jpg
Jag blir mest ledsen över detta här :( Fy fan vad äcklig och vidrig han är :yuck::yuck::yuck:

Ok, hur kul är detta, en ung tjej (varnigs klockor) kontakta en på tex. MP vill ha en relation med en erfaren man (stora larmet) man behöver bara ge dom sin epost för att det är lättare att chatta där. en gåg svarade jag och mitt spamfilter fick spader och länken var till en porrsite. Jag vill ha någon att prata med och om möjligt mysa i soffan, men nu får det vänta ett tag. orkar inte med dejting svängen för tillfället.

Ok, hur kul är detta, en ung tjej (varnigs klockor) kontakta en på tex. MP vill ha en relation med en erfaren man (stora larmet) man behöver bara ge dom sin epost för att det är lättare att chatta där. en gåg svarade jag och mitt spamfilter fick spader och länken var till en porrsite. Jag vill ha någon att prata med och om möjligt mysa i soffan, men nu får det vänta ett tag. orkar inte med dejting svängen för tillfället.
Varför öht klicka på länkar från okända? :confused:

Kära Lampan, det handlar inte om att vara överens... Det handlar om förståelse.
Säg att vi diskuterar matematik, alla kan inte lösa denna uppgift,
4ZcCn5v.png

men kan man inte lösa den så innebär det ju inte att man inte är överens med den som kan det.
Kan ni lämna det där nu, tack :bow:

Dejt i går. Kille med invandrade föräldrar.
Han påstod att Sverige gör en vinst för varje flykting vi tar emot, eftersom vi får massor av pengar från EU. I gengäld så får flyktingarna en massa pengar i bidrag, lägenhet före alla andra (gratis), gratis tandvård och går före i kön till bl a vården.
"Det är bevisat".
Jag förnekade bestämt att jag nånsin hört talas om några sådana direktiv. Men då var det ju klart att jag inte skulle erkänna att det var så, för hur skulle det se ut?
Gick inte att hitta några trovärdiga källor hur mycket jag än googlade.

Han fick inte sova över.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 590
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 243
Svar
1 033
· Visningar
106 798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur