Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har börjat ifrågasätta om det här med leta efter en dejt på nätet är min grej. Liksom vad svarar man alla som är ointressanta? Typ alla diskvalificerar sig redan från början genom att inte berätta något om sig själv eller varför de tycker jag är intressant. Visst, komplimanger är ju trevligt att få, men jag går inte igång på det.
Det där är så hopplöst!
Sen att man förväntas vara ett medium som på distans ska kunna göra sig vettiga gissningar om vad den andre vill "prata" om. Likaså detta med komplimanger, vissa vill ha det som en ständig bekräftelse vissa vill då rakt inte höra det "hela tiden" osv.
Är så vilsen i detta så jag vet inte vad jag vill själv heller längre!

Det där är så hopplöst!
Sen att man förväntas vara ett medium som på distans ska kunna göra sig vettiga gissningar om vad den andre vill "prata" om. Likaså detta med komplimanger, vissa vill ha det som en ständig bekräftelse vissa vill då rakt inte höra det "hela tiden" osv.
Vi kan ju ta varann i hand där.

Jag har ju skrivit en hel del om vad jag är för typ, samt i lite allmänna ordalag om vad jag söker. Det borde ju finnas ganska många infallsvinklar där när man svarar. Jag är ju ingen med "allmänna intressen" direkt.

• Gilla
Reactions: ptr
Alltså när jag väl lyckas dra till mig en karl som faktist bor på samma kontinent (till och med i samma land och stad :rofl:), så är personen knepig :(

Hela veckan har personen typ gjort en plan för att mötas nästintill varje dag, så fort det kommer till att faktist sätta en tid och plats (min mobil är trasig och den nya krånglar leveransen med så jag kan inte ringa på plats eller hitta ordentligt utan gps) så går personen offline i flera timmar :confused: Sen låtsas det som ingenting och skickas ett god natt meddelande vid typ 23 :confused: (ikväll bestämdes det för att mötas återigen och jag skickade ett meddelande att han faktist får säga tid och vart jag ska möta honom vid 18.30, han skickade något svar tillbaka utan den infon och sedan har det varit tyst och nu är klockan 21...)

Orka sitta och vänta.

Finns det ingen online site där jag kan beställa en date snabbt för i kväll för att känna mig mindre ratad :rofl:

Alltså när jag väl lyckas dra till mig en karl som faktist bor på samma kontinent (till och med i samma land och stad :rofl:), så är personen knepig :(

Hela veckan har personen typ gjort en plan för att mötas nästintill varje dag, så fort det kommer till att faktist sätta en tid och plats (min mobil är trasig och den nya krånglar leveransen med så jag kan inte ringa på plats eller hitta ordentligt utan gps) så går personen offline i flera timmar :confused: Sen låtsas det som ingenting och skickas ett god natt meddelande vid typ 23 :confused: (ikväll bestämdes det för att mötas återigen och jag skickade ett meddelande att han faktist får säga tid och vart jag ska möta honom vid 18.30, han skickade något svar tillbaka utan den infon och sedan har det varit tyst och nu är klockan 21...)

Orka sitta och vänta.

Finns det ingen online site där jag kan beställa en date snabbt för i kväll för att känna mig mindre ratad :rofl:
Men herregud vad störigt! Jag hade nog backat undan den personen där. Tycker det låter väldigt myskoO_o

Sen tror jag alltså såna "date services", dom får man oftast betala för :rofl:;)

Det där är så hopplöst!
Träffa folk i verkligheten istället!

Men herregud vad störigt! Jag hade nog backat undan den personen där. Tycker det låter väldigt myskoO_o

Sen tror jag alltså såna "date services", dom får man oftast betala för :rofl:;)

Ja alltså jag undrade ju om det var någon sorts kulturell grej (han är från Indien) men min Indiska kollega tycker att jag ska backa och att jag nog kan hitta någon bättre (samma kollega som tyckte jag skulle flytta till Bangalore och hitta en Indisk make igår :rofl:).

Damn! Ja betala för det vill jag inte. Jävla skit när man är fast i en stad där dating är något speciellt och man vägrar Tinder :o (ärligt, det verkar helt hemskt här annars had jag nog provat).

Hur hittar man rätt person då?

Mina 3 tidigare ex är hittade ute i verkligheten. Det är ingen slump att de är ex :cautious:.

Jag har ju faktiskt haft lite span på folk under några år, ifall det skulle dyka upp någon någonstans, men jag har hittills inte funnit att någon varit av något intresse. Inga vibbar någonstans. Men så är jag rätt kräsen.

När man talar om trollen förresten!

På mitt meddelande där jag får någon timme sedan sa att "jag antar att det här inte kommer hända ikväll" får jag mitt namn och "damn". Vad menar personen :confused:

Så nära att skicka ett meddelande tillbaka där jag klargör att sådana här lekar är inte riktigt uppskattade :grin:

Badass+watch+out+guys+we+got+a+badass+over+here_5f823c_3574921.jpg

När han frågade om jag jobbade fortfarande sa jag väldigt ärligt att jag har varit hemma i flera timmar eftersom jag inte visste vad som pågick (inte första gången den här veckan) och blev less på att vänta.

Ah personen hade somnat när han väntade på tvätten, sist jag pratade med han så var han på jobbet :meh:

Svarade med "Well done", och känner lite lätt för att vara ett sarkastiskt arsel nu :cautious:
dessutom, du vet jo faktiskt inte om han väntade på tvätten på jobbet och somnade där :rofl::rofl::rofl: Jag hade en förre detta kollega som brukade tvätta på jobbet, men han va också så SJUKT skum och creepy nasty typ. Så mitt råd är, SPRING ÅT ANDRA HÅLLET :laugh:

dessutom, du vet jo faktiskt inte om han väntade på tvätten på jobbet och somnade där :rofl::rofl::rofl: Jag hade en förre detta kollega som brukade tvätta på jobbet, men han va också så SJUKT skum och creepy nasty typ. Så mitt råd är, SPRING ÅT ANDRA HÅLLET :laugh:

:rofl::rofl::rofl:

Running! Svarade helt ärligt att jag inte har tid för sådana här lekar (och att jag inte trodde han hade det heller).

Min vän "I shouldn't be smiling but I can just picture this guy digging his grave out of another date"

Jag svarade "heäll get out of it if he pulls a pony out of the bag and turns up at my door with it".

En av grejerna karln svarade var "What can I do to make up for it".

Såååååååå nära att jag svarade "A pony better be on my doorstep tomorrow" :rofl::rofl::rofl::rofl:

Pool och pingis :up: Nästan bättre för inte fan har jag någonstans att ha en ponny :rofl:

Tror han har rätt klart för sig att han måste vara väldigt mycket rakare för helt plötsligt fanns det info om vad han gör i morgon (jobb relaterat och när han kan göra något med mig) och när har jag tid och helt plötsligt en specifik mötes plats och en tid!

Han tyckte också att han inte kunde föreställa sig mig irriterad för jag ler ju hela tiden (han fick en lång utläggning som svar om folk som tror att bara för att personer är trevliga och ler så kan man inte bete sig hur som helst :cool:).

Alltså...:confused: Är det vanligt att kontakten minskar efter att man bestämt att ses? Jag förstår mig inte på han som ska komma till mig nästa helg. Vi babblade båda på tills vi kom överens om att han skall kolla om det funkar denna helg. Han var så tyst och kortfattad efter det så jag var i det närmaste tvärsäker på att han ångrat sig helt. Igår fick jag ju besked att han inte kan denna helg men gärna nästa...och så är han kortfattad och väntar massor med timmar innan han svarar nåt kort igen...om han svarar.
Vad är det här för konstigt beteende?:confused::mad:

Trevliga erbjudanden igen... :wtf: börja nerifrån, orkar inte vända på det när jag kopierar:
jag:
Vet du vad kvinnor behöver? Att män förstår "nej". Jag vill inte ha fler förslag från dig, jag har tackat nej flera gånger nu och ändå fortsätter du. Min önskan är att du slutar pracka på okända kvinnor dina fantasier, trots att man säger nej. Så, var nu snäll och uppfyll min önskan.

han:
Jag är totalt lyhörd på så sett, du kan slå och spotta mig i ansiktet och jag respekterar det. Vet att jag inte har någon rätt att sätta mig emot din önskan.:)

jag:
Eftersom du inte ens förstår ett skriftligt nej tack här tvivlar jag en aning på din lyhördhet i en sexuell situation.

han:
Det var ju bara ett exempel men bevis på hur hängiven jag är din vilja :) finner mig i allt du får för dig och Tror det är jättebra som tjej att få känna sig överlägsen och mer värdig än någon. Det är bara tänk på mig som till för ditt välbehag och nöje som kvinna, endast din njutning har betydelse och du kan använda mig på alla sätt för att må bättre själv. Så du får förminska, förnedra och använda mig bara som ett redskap för DINA orgasmer. :) Du kan alltså vara hur snäll eller elak du känner för, jag är någon du har fullständig rätt till att gå loss, avreagera dig och få utlopp på. Tänk mig som din självkänsla o självförtroende-booster;)

jag:
Definitivt nej tack.

han:
Säkert? Du får göra precis vad du vill, om det så är att dansa kissandes medan du håller fast mitt huvud jag DIN egendom att göra hur som helst med :)

jag:
Nej.

han:
Hej igen! Mer sugen på att använda lig som slav nu? :)

Kan sätta en slant på att det kommer nåt mer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Svar
1 024
· Visningar
105 737
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser