Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag förstår dig! Jag brukar skriva ett halvdeppigt inlägg i den här tråden och ha en humördipp som på beställning en gång i månaden. Det brukar ofta hänga ihop med att jag undviker folk extra mycket. Jag insåg för inte såå länge sedan att dessa depp-perioder nästan alltid inträffar strax före mens! Det har förmodligen med hormoner att göra. Så märkligt egentligen att man påverkas såpass psykiskt!Börjar bli lite lagom road på hur min hjärna/känslor/hormoner fungerar.. Ena veckan är jag hur pepp på att försöka hitta någon att ta en öl med medan andra veckan, som nu, har jag inte pratat med någon förutom över telefon/messenger på två dagar. De enda människorna jag sett har varit de jag mött på promenader eller när jag handlade på ICA idag. Efter påsk ska jag få en slags spiral som förhoppningsvis kan få mig på lite jämnare humör.. Orkar inte med dessa vändningar konstant!
Tack för det! Nej jag är egentligen rätt normal på alla vis. Både socialt och utseendemässigt. Det är mest hjärnspöken som dyker upp med jämna mellanrum. Jag är inte knäppare eller "sämre" än någon annan.Vad kan man säga, dejtingsidorna är en non starter. man kommer inte i kontakt med någon där (käns det som). jag har träffat ett par men bara en vill inte ha Pengar/bostad/bilskolelärare eller liknande.
Berusade personer undviker jag med för de är så annorlunda mot vad de är när de är nyktra.
Jag tor inte att det är något fel på dig. inget som jag har läst om dig tyder på det.
Lycka till i helgen. Jag ska träffa mina barn.
Jag har haft humördippar deluxe inför mina menstruationer. Det var så pass illa att jag hade lust att hämta repet. Men det där har försvunnit. Vändningen kom när jag började göra en 3-minuters yogaövning (höftlyft) en gång om dagen. Nu gör jag inte övningen så ofta men jag tycks ändå klara mig.Ja jag förstår dig! Jag brukar skriva ett halvdeppigt inlägg i den här tråden och ha en humördipp som på beställning en gång i månaden. Det brukar ofta hänga ihop med att jag undviker folk extra mycket. Jag insåg för inte såå länge sedan att dessa depp-perioder nästan alltid inträffar strax före mens! Det har förmodligen med hormoner att göra. Så märkligt egentligen att man påverkas såpass psykiskt!
humöret svänger för oss alla och jag dippar ofta under kortare perioder. så länge man kan identifera att det är hjärnspöken har man övertaget på situationen även om det inte känns så.Tack för det! Nej jag är egentligen rätt normal på alla vis. Både socialt och utseendemässigt. Det är mest hjärnspöken som dyker upp med jämna mellanrum. Jag är inte knäppare eller "sämre" än någon annan.![]()
ok 5 dejten på måndag med damen med en frusen passion. hon är jättetrevlig och rolig att prata med. MEN hon är noll i fysisk kontakt hon sov över men inte ens en godnatt kram! Vad är detta. hon är tydlig att hon inte vill ha några närmanden men detta börja bli löjligt. Har intimare förhållande med min kompisar. ARRGG frustrerende friendzone! Ursäkt behövde bara pysa ut ånga.
Skrev inlägget om att jag såg fram emot att sätta in spiralen, googlar om den, är nu inte lika pepp utan funderar istället på att ringa och avboka tiden om ingen svarar antingen i tråden jag startat här eller i en Facebook-grupp. *Masqueradee fläker ut sitt privatliv*![]()
På mig gjorde det inte ens särskilt ont, mer bara lite obehagligt. Och som @Alexandra_W sa, så värt det!Skrev inlägget om att jag såg fram emot att sätta in spiralen, googlar om den, är nu inte lika pepp utan funderar istället på att ringa och avboka tiden om ingen svarar antingen i tråden jag startat här eller i en Facebook-grupp. *Masqueradee fläker ut sitt privatliv*![]()
Skrev inlägget om att jag såg fram emot att sätta in spiralen, googlar om den, är nu inte lika pepp utan funderar istället på att ringa och avboka tiden om ingen svarar antingen i tråden jag startat här eller i en Facebook-grupp. *Masqueradee fläker ut sitt privatliv*![]()
ja det har viHar du pratat med henne om det?
Och vad svarade hon?ja det har vi
Uthärdlig, övergående smärta/obehag.
Någon dags molvärk.
Några dagars humördipp.
Fem års säkert skydd och ingen mens.
att hon vill avvaka. och då är det som gällerOch vad svarade hon?
Det gör apont. I några sekunder. Du klarar det. Och funkar den så SÅ värt.
På mig gjorde det inte ens särskilt ont, mer bara lite obehagligt. Och som @Alexandra_W sa, så värt det!
Uthärdlig, övergående smärta/obehag.
Någon dags molvärk.
Några dagars humördipp.
Fem års säkert skydd och ingen mens.
Det där gäller ju i bästa (och de flesta) fall men absolut inte för alla.
@Masqueradee
Färre får utebliven mens med Jaydess än med Mirena pga lägre hormondos, däremot minskar ofta blödningsfrekvens- och mängd. Jag har för mig att samma sak gäller för utebliven ägglossning men jag är inte säker. Siffror finns på fass om du vill titta själv![]()