Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar bli lite lagom road på hur min hjärna/känslor/hormoner fungerar.. Ena veckan är jag hur pepp på att försöka hitta någon att ta en öl med medan andra veckan, som nu, har jag inte pratat med någon förutom över telefon/messenger på två dagar. De enda människorna jag sett har varit de jag mött på promenader eller när jag handlade på ICA idag. Efter påsk ska jag få en slags spiral som förhoppningsvis kan få mig på lite jämnare humör.. Orkar inte med dessa vändningar konstant!
Ja jag förstår dig! Jag brukar skriva ett halvdeppigt inlägg i den här tråden och ha en humördipp som på beställning en gång i månaden. Det brukar ofta hänga ihop med att jag undviker folk extra mycket. Jag insåg för inte såå länge sedan att dessa depp-perioder nästan alltid inträffar strax före mens! Det har förmodligen med hormoner att göra. Så märkligt egentligen att man påverkas såpass psykiskt!

Vad kan man säga, dejtingsidorna är en non starter. man kommer inte i kontakt med någon där (käns det som). jag har träffat ett par men bara en vill inte ha Pengar/bostad/bilskolelärare eller liknande.
Berusade personer undviker jag med för de är så annorlunda mot vad de är när de är nyktra.
Jag tor inte att det är något fel på dig. inget som jag har läst om dig tyder på det.
Lycka till i helgen. Jag ska träffa mina barn.
Tack för det! Nej jag är egentligen rätt normal på alla vis. Både socialt och utseendemässigt. Det är mest hjärnspöken som dyker upp med jämna mellanrum. Jag är inte knäppare eller "sämre" än någon annan. :)

Ja jag förstår dig! Jag brukar skriva ett halvdeppigt inlägg i den här tråden och ha en humördipp som på beställning en gång i månaden. Det brukar ofta hänga ihop med att jag undviker folk extra mycket. Jag insåg för inte såå länge sedan att dessa depp-perioder nästan alltid inträffar strax före mens! Det har förmodligen med hormoner att göra. Så märkligt egentligen att man påverkas såpass psykiskt!
Jag har haft humördippar deluxe inför mina menstruationer. Det var så pass illa att jag hade lust att hämta repet. Men det där har försvunnit. Vändningen kom när jag började göra en 3-minuters yogaövning (höftlyft) en gång om dagen. Nu gör jag inte övningen så ofta men jag tycks ändå klara mig.

Tack för det! Nej jag är egentligen rätt normal på alla vis. Både socialt och utseendemässigt. Det är mest hjärnspöken som dyker upp med jämna mellanrum. Jag är inte knäppare eller "sämre" än någon annan. :)
humöret svänger för oss alla och jag dippar ofta under kortare perioder. så länge man kan identifera att det är hjärnspöken har man övertaget på situationen även om det inte känns så.

Skrev inlägget om att jag såg fram emot att sätta in spiralen, googlar om den, är nu inte lika pepp utan funderar istället på att ringa och avboka tiden om ingen svarar antingen i tråden jag startat här eller i en Facebook-grupp. *Masqueradee fläker ut sitt privatliv*:D:o

Och där kom den första naken bilden. och nej jag är inte intresserad av damer som är äldre än morsan. om man nu är 67 skriv det skriv inte att du är 45! Ska det vara så svårt.

• Gilla
Reactions: ptr
ok 5 dejten på måndag med damen med en frusen passion. hon är jättetrevlig och rolig att prata med. MEN hon är noll i fysisk kontakt hon sov över men inte ens en godnatt kram! Vad är detta. hon är tydlig att hon inte vill ha några närmanden men detta börja bli löjligt. Har intimare förhållande med min kompisar. ARRGG frustrerende friendzone! Ursäkt behövde bara pysa ut ånga.

Har du pratat med henne om det?

Skrev inlägget om att jag såg fram emot att sätta in spiralen, googlar om den, är nu inte lika pepp utan funderar istället på att ringa och avboka tiden om ingen svarar antingen i tråden jag startat här eller i en Facebook-grupp. *Masqueradee fläker ut sitt privatliv*:D:o

Det gör apont. I några sekunder. Du klarar det. Och funkar den så SÅ värt.

På mig gjorde det inte ens särskilt ont, mer bara lite obehagligt. Och som @Alexandra_W sa, så värt det!

Uthärdlig, övergående smärta/obehag.
Någon dags molvärk.
Några dagars humördipp.
Fem års säkert skydd och ingen mens.

Någon dags molvärk.
Några dagars humördipp.

Det där gäller ju i bästa (och de flesta) fall men absolut inte för alla.

@Masqueradee
Färre får utebliven mens med Jaydess än med Mirena pga lägre hormondos, däremot minskar ofta blödningsfrekvens- och mängd. Jag har för mig att samma sak gäller för utebliven ägglossning men jag är inte säker. Siffror finns på fass om du vill titta själv :)

Senast ändrad:
Det gör apont. I några sekunder. Du klarar det. Och funkar den så SÅ värt.

På mig gjorde det inte ens särskilt ont, mer bara lite obehagligt. Och som @Alexandra_W sa, så värt det!

Någon dags molvärk.
Några dagars humördipp.

Det där gäller ju i bästa (och de flesta) fall men absolut inte för alla.

@Masqueradee
Färre får utebliven mens med Jaydess än med Mirena pga lägre hormondos, däremot minskar ofta blödningsfrekvens- och mängd. Jag har för mig att samma sak gäller för utebliven ägglossning men jag är inte säker. Siffror finns på fass om du vill titta själv :)

Jag tror säkert att den funkar och gör det den ska, men jag är inte säker på att den behandlar det jag är ute efter. Är inte rädd för att det ska göra ont att sätta i eller så heller :)
För mig är det lite mer att jag sätter igång en behandling för magvärk när jag har ont i huvudet. Preparatet fungerar hur bra som helst för att hjälpa magvärken, men kvar står jag med lika ont i huvudet, typ :)

Men ni pratar om spiral eller? (trodde första det va kopparspiral). Jag är lite nyfiken då jag själv funderar på en sån. Dock mest för att inte bli gravid :)

Jag har börjat ifrågasätta om det här med leta efter en dejt på nätet är min grej. Liksom vad svarar man alla som är ointressanta? Typ alla diskvalificerar sig redan från början genom att inte berätta något om sig själv eller varför de tycker jag är intressant. Visst, komplimanger är ju trevligt att få, men jag går inte igång på det.

Konstaterar igen att jag måste ha världens starkaste "upptagna män"magnet inbyggd :idea: för de enda som är ampna om att ses (trots att jag är väldigt tydlig med att jag är för egoistisk för att sporadiskt utspridit nöja mig med nån annans smulor) är just de som redan har nån :cautious:

Fast å andra sidan anser de att singelmän är idioter som inte försöker haffa mig, så helt korkade är de ju inte :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Svar
1 024
· Visningar
105 737
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser