Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
17156249_10154599843842762_7497059710607062510_n.jpg

denna gav jag bort, ångrar det lite men gran pojen blev glad.
Vi alla har nog våra hobbies och nöjen. Bor nära en flygplats och trotts att jag ser flyg (både civila och militära) starta/landa dagligen bara MÅSTE jag stanna och kolla. Har inte heller någon TV, det finns så mycket annat att roa sig med. Jag har precis börjat tälja ^^

Öppnar dark chamber of shame,
Har en hobby. bygger små flygplan som jag inte vet vad jag ska göra av med. har get bort de flesta.
15965535_10154443845002762_6206614986648709206_n.jpg

lite av en skämskudde över det hela men jag har inte någon tv och vet inte vad jag ska skriva om.

Är väl perfekt sysselsättning?
Jag brukar pussla på semestern, bra när hjärnan är trött och böcker blir för jobbigt.

"Du verkar vara den typ av kvinna jag vill ha. Jag går inte på utsenede och vikt, utan hur man är som person. Vill ha någon som är lättsam att umgås med och inte skapar fler problem än hon löser för mig. Att sitta och klaga som ett våp och göra allt dubbelt så dyrt och ta dubbelt så lång tid bara för att göra saker tillsammans, då kan det lika gärna få vara." osv osv osv.
:yuck:

För övrigt är jag SÅ fascinerad över snubbar som söker någon som "inte har så mycket krav". Själv har jag en massa krav, bland annat att karln ska ha krav som vilken normalt funtade mänska som helst. Sucks to be you! :up:

Själv blir jag lite less på mitt bristande intresse. Har verkligen noll intresse av att dejta just nu. Skriver gärna lite med folk (mest för att slå ihjäl tid), men att träffa och lära känna folk lockar inte alls.
Och det känns så himla tråkigt, är verkligen i behov av en flirt och lite vårkänslor. Men känns ändå som att det mest bara kostar mer än vad det smakar i slutändan.

@Jaulgreis känner precis samma. Nu är jag hästledig i två veckor så det hade passat toppen, men mest känns det påtvingat, och inte heller känner jag att jag har någon match som jag verkligen skulle kunna funka med. :cautious:

Själv blir jag lite less på mitt bristande intresse. Har verkligen noll intresse av att dejta just nu. Skriver gärna lite med folk (mest för att slå ihjäl tid), men att träffa och lära känna folk lockar inte alls.
Och det känns så himla tråkigt, är verkligen i behov av en flirt och lite vårkänslor. Men känns ändå som att det mest bara kostar mer än vad det smakar i slutändan.
Förstår dig precis!

Jag förstår dig precis, men jag orkar inte ens skriva med folk och drar mig från allt vad nätdejting är. För första gången på flera år känner jag mig redo att inleda en relation på riktigt, att faktiskt bo ihop med någon igen. Men jag orkar inte leta och försöka lära känna random dudes. Jag vill bara att han ska komma och knacka på min dörr och sen går allt på räls typ *drömmer mig bort*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 875
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
253
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
399
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka