Klassikern!Och spänna sig framför badrumsspegeln och på gymmet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klassikern!Och spänna sig framför badrumsspegeln och på gymmet...
Eller bilder där de ser sura ut, eller rent av arga. Bilder tagna snett underifrån så att de ska se så hotfulla ut som möjligt... VARFÖR liksom!?![]()
Har följt tråden ett tag men nu börjar det bli dags att joina jag har berättat för min sambo att jag vill separera men vi måste komma överens om vad vi ska göra med hus, katter osv. Är det för tidigt att lägga upp en profil på någon dejtingsida? Hur har andra gjort? Kan man börja dejta medan man fortfarande bor ihop med ett ex om man har separata sovrum och så?
På min sida står "Förmåga att uttrycka sig i skrift är ett måste!" samt att jag inte är intresserade av yngre killar. Får ett (mass)mail från en 18-åring:
"Tja läste din profil och ba kände de är juh fan mig du söker haha men om de är så att du skulle bli lite intresserad så får du gärna svara så ska jag skicka lite privata bilder så får du se att jag är ganska snygg ändå haha puss puss"
Positivt är att han fick mig att skratta högt.
Låter lika upplyftande som en kille som mailade mig och började säga att han inte gillar katter... frågade honom om han tyckte det var ett bra sätt att ta kontakt med en kattägare, men fick bara något mummel till svar.Just nu dejtar jag ingen från nätet, men jag går ändå då och då in på hp för att kolla läget.
Ögonfransarxx: Tja funkar 3 mil från "min stad"
Jag: Om du tycker om katter.
Ögonfransarxx: luktar dem kattkiss? Får man hår i munnen om man skulle äta middag hos dig ? Har du kattsand på golvet i toan? Jag tycker katter är fina dock.
Vad säger ni som har katt? Blev ni övertygade?
Det beror väl mycket på relationen till ditt ex tänker jag. Vissa tycker att det skulle kännas fruktansvärt om den man levt med börjar dejta andra innan man ens flyttat ifrån varandra. Andra tycker att det är helt ok. Om den ena är förkrossad så skadar inte lite medmänsklighet medan man bor ihop, (känner jag, medan andra tycker att man ska sätta sig själv och sina behov främst i alla lägen) det finns ju många typer av förhållanden så om det är ok kan du bara veta själv.Har följt tråden ett tag men nu börjar det bli dags att joina jag har berättat för min sambo att jag vill separera men vi måste komma överens om vad vi ska göra med hus, katter osv. Är det för tidigt att lägga upp en profil på någon dejtingsida? Hur har andra gjort? Kan man börja dejta medan man fortfarande bor ihop med ett ex om man har separata sovrum och så?
Har följt tråden ett tag men nu börjar det bli dags att joina jag har berättat för min sambo att jag vill separera men vi måste komma överens om vad vi ska göra med hus, katter osv. Är det för tidigt att lägga upp en profil på någon dejtingsida? Hur har andra gjort? Kan man börja dejta medan man fortfarande bor ihop med ett ex om man har separata sovrum och så?
Självklart ska jag inte börja dra hem nya människor imorgon, jag tänkte mer att jag kunde lägga upp en profil och mejla med folk som verkar intressanta till en början. Även om jag inte vill leva med mitt ex längre vill jag inte trycka upp det i ansiktet på honom om ni förstår hur jag menar. Det kan ju ta ett tag innan jag ens hittar någon jag skulle vilja träffa irl liksom.Det beror väl mycket på relationen till ditt ex tänker jag. Vissa tycker att det skulle kännas fruktansvärt om den man levt med börjar dejta andra innan man ens flyttat ifrån varandra. Andra tycker att det är helt ok. Om den ena är förkrossad så skadar inte lite medmänsklighet medan man bor ihop, (känner jag, medan andra tycker att man ska sätta sig själv och sina behov främst i alla lägen) det finns ju många typer av förhållanden så om det är ok kan du bara veta själv.
En hel del backar förmodligen när det visar sig att du ännu inte flyttat ut från sambon. Och att "mörka" den detaljen i början kan verkligen skada tilliten på sikt. Så av den anledningen kan det vara strategiskt att vänta.
Eller så passar du på att vara singel en stund, kan vara skönt att landa lite och känna att man klarar sig på egenhand också, i allafall om man tidigare gått från förhållande till förhållande.
Men detta är mina åsikter, inga fakta. Jag är ingen relationsexpert direkt :-) och jag känner inte till hur er separation gått till.
Vill egentligen inget särskilt med detta inlägget, men!
Det är en kille som har praktik där jag jobbar. Så söt och trevlig! Hade varit totalt olämplig att ragga på..![]()
Ja, inte gått ut gymnasiet och är tio år yngre?Nyfiken varför han är olämplig? Är det för ni jobbar på samma ställe eller mer än så?
Jag har en irriterande trevlig och snygg överordnad som jag brukar sitta och ha på tungan att säga åt att byta parfym. Den gör mig kollrig.
Jag får sjukt med cred för hur flitig jag är hela nätterna. Tacka fan för det. Fokusera, fokusera, fokusera!!![]()
10 år behöver ju inte vara mycket, och är han myndig så tja..Ja, inte gått ut gymnasiet och är tio år yngre?
Så praktikant på "riktigt".
Dock är han myndig...![]()