Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag säger också nej nej nej! till den där killen. Ni har setts en gång och han stör sig på att du inte har tid att ses den minut han vill ses och på att du har hund? Nä, det bådar inte gott.Vi har bara setts en enda gång. Och just hundarna känns som det har stört honom innan, eftersom jag tackat nej till att besöka honom när jag har jobbat eftersom jag inte lämnar dem ensamma igen efter det. Det är väl en anledning till att han tycker att jag aldrig har tid. Men ibland ifrågasätter jag vill mig själv, att han kanske inte alls menar så utan bara uttrycker sig klumpigt.
Vi har bara setts en enda gång. Och just hundarna känns som det har stört honom innan, eftersom jag tackat nej till att besöka honom när jag har jobbat eftersom jag inte lämnar dem ensamma igen efter det. Det är väl en anledning till att han tycker att jag aldrig har tid. Men ibland ifrågasätter jag vill mig själv, att han kanske inte alls menar så utan bara uttrycker sig klumpigt.
Jag säger också nej nej nej! till den där killen. Ni har setts en gång och han stör sig på att du inte har tid att ses den minut han vill ses och på att du har hund? Nä, det bådar inte gott.
Gud nej, det inbillar jag mig inte heller. Det kommer inte bli bättre. Been there, done that. Vad jag ursäktar det med är väl att det kanske inte spelar någon roll eftersom det inte är tänkt att bli ett förhållande. Å andra sidan vet jag inte varför jag känner att jag behöver ursäkta det överhuvudtaget, vi har setts en gång och visst det var trevlig men inte mycket mer än så.Om det inte finns någon förståelse för att du inte vill lämna hundarna och att hundarna tar tid så tidigt i en "relation" kommer det garanterat inte med tiden heller. Den oförståelsen hade fått mej att säga tack och hej på två röda!
Gud nej, det inbillar jag mig inte heller. Det kommer inte bli bättre. Been there, done that. Vad jag ursäktar det med är väl att det kanske inte spelar någon roll eftersom det inte är tänkt att bli ett förhållande. Å andra sidan vet jag inte varför jag känner att jag behöver ursäkta det överhuvudtaget, vi har setts en gång och visst det var trevlig men inte mycket mer än så.
Samma här. Min bästa finaste sambo som jag träffade för ett knappt år sen har småländskt påbrå och när han pratar med sin "mjuka hemmaröst" så låter han faktiskt tämligen töntig. (När han pratar med sin mörka dialekt-neutrala-chefs-röst låter han desto mer sexig). Numera har jag vant mig, men det hade ju varit väldigt sorgligt om jag låtit en sån banal detalj påverka då i början.Första gången jag talade i telefon med min, numera, sambo tänkte jag att han lät...töntig i rösten. Jag är glad att jag inte lät mig avskräckas. Dessutom är det inget jag tänker på numera.
Jag visste inte ens att man kan använda tinder på datorn. Har bara använt på telefonen.Jag har skaffat Tinder.
På mobilen är det superbra att jag bara ser profiler i min ålder och mitt område. Nackdelen är att jag inte kan läsa deras meddelande då min telefon tydligen "väntar på nätverk".
Därför testade jag att gå in på Tinder på datorn. Där är fördelen att jag kan läsa och skriva meddelande. Nackdelen är att det är män från hela värden som skriver, främst från syd-Amerika.
Hur använder man Tinder?
Känner igen den där känslan! Verkar det för bra för att vara sant så är det säkert nåt som är fel.Men så kommer rädslan av att när något känns så här bra, så kommer allt säkerligen skita sig och där känns avståndet som en mycket möjlig kandidat![]()
Min GPS fungerar, den mobilen visar också män i min närhet. Min messenger fungerar så jag vet inte vilket nätverk som fattas. :-(Jag visste inte ens att man kan använda tinder på datorn. Har bara använt på telefonen.
Förmodligen är det avsaknad av gps i datorn som gör att det blir konstigt i geografin!
Prova att starta om telefonen?
Han kanske sett dig på bussen en längre tid och samlat mod för att prata med dig/väntat på ett bra tillfälle.Igår när jag kom till busshållplatsen efter jobbet stod en kille där, som började prata om att han skrivit till mig på badoo.
Och när han berättade kom jag ju ihåg det, men bara det att jag har inte använt badoo på typ ett halvår och jag svarade aldrig honom så han borde väl då förstått vinken. Plus att jag igår stod påpälsad med halsduk och neddragen mössa. Hur kunde han ens känna igen mig?! Creepy!
Där stod vi två ensamma i 5-10 minuter och han pratade på ett tag, tills han verkade inse att jag var rätt besvärad.
Han åker inte den bussen, utan bor i närheten och skulle med annan buss.och inte har jag sett honom där innan heller.Han kanske sett dig på bussen en längre tid och samlat mod för att prata med dig/väntat på ett bra tillfälle.
...eller så är han creepy. Välj själv.![]()