Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men alltså hallå, nervositet eller svekfull erektion eller bristande teknik har ju noll och intet med saken att göra. Det är känslan av att vara statist i mannens Sexshow det pratas om.

Precis så! @Hero som ett exempel, säg att mannen himla gärna vill ha oralsex och ber om en avsugning. Tjejen vill inte, och killen drar "men åh kom igeen, bara lite, för min skull". Precis där och då visar han att han är dum i huvudet och bara tänker på sig själv.

Precis så! @Hero som ett exempel, säg att mannen himla gärna vill ha oralsex och ber om en avsugning. Tjejen vill inte, och killen drar "men åh kom igeen, bara lite, för min skull". Precis där och då visar han att han är dum i huvudet och bara tänker på sig själv.

Okej, ja det låter ju som ett riktigt stolpskott så det förstår jag !
Tänkte mer om tjejen inte får orgasm första gången och kanske bara kan komma om man gör på ett visst sätt. Men då inte visar det för mannen hur hon vill ha det.

Okej, ja det låter ju som ett riktigt stolpskott så det förstår jag !
Tänkte mer om tjejen inte får orgasm första gången och kanske bara kan komma om man gör på ett visst sätt. Men då inte visar det för mannen hur hon vill ha det.
Då anser jag att kvinnan brister i sin kommunikarion och mannen i sin om han inte tydligt visar att hennes orgasm är exakt precis lika jävla viktig som hans.

Tänkte mer om tjejen inte får orgasm första gången och kanske bara kan komma om man gör på ett visst sätt
Du, tjejer är så jävla vana vid att killar inte kan få dem att komma eller inte är intresserade av att få dem att komma. Jag har ALDRIG hört en tjej klaga över att hon inte kom första gången hon låg med nån. Skulle jag höra nån tjej klaga över det skulle jag bli GLAD över att hon vågar förvänta sig nåt, att hon vågar ställa krav, att hon fattar att hon är värd mer än orgasmfritt sex.

Du, tjejer är så jävla vana vid att killar inte kan få dem att komma eller inte är intresserade av att få dem att komma. Jag har ALDRIG hört en tjej klaga över att hon inte kom första gången hon låg med nån. Skulle jag höra nån tjej klaga över det skulle jag bli GLAD över att hon vågar förvänta sig nåt, att hon vågar ställa krav, att hon fattar att hon är värd mer än orgasmfritt sex.

:bow::bow::bow:

Oj, för mig är det en förutsättning för att vilja ligga fler gånger med någon, fast först från att jag var 19-20. Innan det hade jag nog låga förväntningar.

Oj, för mig är det en förutsättning för att vilja ligga fler gånger med någon, fast först från att jag var 19-20. Innan det hade jag nog låga förväntningar.

Okej, förutsätter du att killen ska ge dig orgasm utan att du visar / säger hur du vill ha det?

Okej, förutsätter du att killen ska ge dig orgasm utan att du visar / säger hur du vill ha det?

Alltså nu ligger jag ju bara med min sambo och har så gjort de senaste 3 åren och förhoppningsvis behöver (alltså att vi separerar eller han dör så jag måste träffa ngn annan) jag aldrig ligga med ngn annan igen men när vi började ligga så sa jag hur jag ville ha det, vad som funkar för mig, vad jag gillar osv.

En del tidigare ligg har jag också varit tydlig med, en del har det inte behövts med och andra har varit mer "experimenterade", alltså typ provat oss fram.

Fy vad tråkigt men jag tror det var helt rätt beslut baserat på vad du skrivit här :(

Jag blev riktigt jävla osams med ryssen igår och så hejdå till honom.
Slut på detta velande en gång för alla.

Jag tror också det var rätt beslut :( Tråkigt för dig med ryssen, men samma sak gäller väl oss båda - dejta ska kännas bra och vara kul. Annars är det bättre utan.

Gällande att komma eller inte komma så är jag bekvämast med att få styra själv. Det händer ibland att killar försöker rätt så länge innan vi riktigt hunnit lära känna varandra i sängen, och då går det inte och jag blir bara stressad. Ibland känner jag mig pressad att komma när någon försöker för mycket och då låser det sig bara helt. Därför styr jag gärna själv, honom eller mig själv, när det kommer till att nå klimax.

Hade ni frågat mig för något år sedan så hade jag lämnat diskussionen där och tyckt att problemet var löst. Men ju äldre jag blir inser jag också att problematiken i grund och botten ligger i att jag är obekväm i att ta upp så mycket tid och energi för honom i sängen. Om jag var bekväm i att han la mycket tid på mig så hade jag ju inte känt mig pressad. Diskuterade detta med min förra KK som lagt märke till att jag ofta avbröt honom när han spenderat en del tid där nere. Jag sa att det nog är för att jag tänker att han kanske är trött och att vi kan göra nåt annat en stund. Han svarade att det måste ju rimligtvis vara han som bedömer om han är trött eller inte, inte jag. Om jag däremot vill att han ska sluta så är det ju en annan sak, men det ville jag ju inte. Han ville gärna få mig att komma men jag avbröt honom alltid. Det var verkligen en tankeställare för mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 242
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
711
Senast: grodan21
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat