Fast det är långt ifrån självklart. Det är bara att läsa vissa trådar här inne.Känns ju som det minsta man kan begära?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är långt ifrån självklart. Det är bara att läsa vissa trådar här inne.Känns ju som det minsta man kan begära?
Jag kan tycka att den här känns väldigt passande härJag kan ha använt just den liknelsen i en infekterad diskussion med en väldigt egoistisk man. Han kan ha blivit väldigt tyst...
Okej, förutsätter du att killen ska ge dig orgasm utan att du visar / säger hur du vill ha det?
Speciellt om de är gosiga (som i verkligen gosiga inte gosig = sex) Att ligga å hålla om varandra osv är ju görmysigt... Det väger def upp dåligt sex hos mej ...
Jag kan tycka att den här känns väldigt passande här
Men alltså nervositet har nada med saken att göra. Typ alla är väl lite nervösa första gången?Håller med!
Det är ju minst lika viktigt om inte viktigare![]()
Fast det har ju inte så mkt med själva sexet att göra eller ? Men borde ju kunna väga upp för nervositet![]()
Men alltså nervositet har nada med saken att göra. Typ alla är väl lite nervösa första gången?
Men alltså nervositet har nada med saken att göra. Typ alla är väl lite nervösa första gången?
Jag skrev typ alla.Ehm .. Näää![]()
(alltså på allvar nej inte nervös)
Det citatet kom inte från mig. Ni har du blandat ihop.Håller med!
Det är ju minst lika viktigt om inte viktigare![]()
Fast det har ju inte så mkt med själva sexet att göra eller ? Men borde ju kunna väga upp för nervositet![]()
Ops, försent att ändra meddelandet. Vart nåt fel med citeringenDet citatet kom inte från mig. Ni har du blandat ihop.
Nä? Alltså dåligt sex är när jag blir behandlad som en sak eller att min njutning inte är lika viktig som min partners.För en kille så påverkar det erektionen och blir svårt med samlag ? För de kan man ju tillfreställa tjejen efter bästa förmåga. Men räknas det som dåligt sex ändå ?
Det finns så många sätt. Och tyvärr kan män verka vara schyssta män tills det ska liggas och helt plötsligt är inte jag och min njutning något viktigt.Hur hamnar ni i säng med personer som ser er som objekt om det inte är något ni vill bli sedda som?
För att man inte vet hur personen beter sig i sängen innan man hamnat där?Hur hamnar ni i säng med personer som ser er som objekt om det inte är något ni vill bli sedda som?
Hur hamnar ni i säng med personer som ser er som objekt om det inte är något ni vill bli sedda som?
Bra. Jag instämmer helt och hållet
Jag vägrar vara ett objekt och livet är waay för kort för dåligt sex.
För egen del har jag stött på snubbar som helt enkelt låtit bättre i teorin än de varit i praktiken vilket fungerat dåligt ihop med min oförmåga till tankeläsning, samt i ett fall kärat ner mig i en snubbe som till en början var bra men sakta men säkert gjorde mig mer och mer till ett objekt att runka i.Hur hamnar ni i säng med personer som ser er som objekt om det inte är något ni vill bli sedda som?
Säg att man träffar någon ett par gånger och har sex sen. Då har man knappast hunnit se alla sidor personen kan ha.Hur hamnar ni i säng med personer som ser er som objekt om det inte är något ni vill bli sedda som?
Inga svårigheter alls... Men numer kopplar jag det mest till "jag är dominant" så såna killar går fetbort... Jag finns ju på Bodycontact vilket är en mer sexinriktad sida såååå...
(JAG ser det mer som att killar som skriver att de är dominanta är mer "ta vad jag ger å gör du inte det kommer jag "straffa" dej" - vilket inte alls är min grej. Ungefär som många här inne hängde upp sej efter 50 shades of grey att killar numer kallar sej dominanta fast de bara är tafatta rövhattar... )