Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej, förutsätter du att killen ska ge dig orgasm utan att du visar / säger hur du vill ha det?

Nej i mitt fall skiter jag i min orgasm vara eller inte vara då jag vet att jag mer än svår att få å komma (kan tom misslyckas på egen hand) MEN att ligga med nån som ser en som "ett objekt" är sjukt osexigt... När man känner att killen bryr sej inte det minsta om "vad" han ligger med (på den nivån att VEM han ligger med inte är frågan utan verkligen VAD...)
Och då menar jag inte ens att han ska kunna allt om mej osv.. Har legat med några jag inte ens vet namnet på ... Men de har fortfarande ändå varit genuint "med" i sexet... Dvs man känner sej inte som "vad som helst" när man är klar..

Och nervositet i all ära men är sexet dåligt och inget annat väger upp är det def ett nej för mej med... Men har vääääääldigt låg nivå på när sexet inte duger :p Speciellt om de är gosiga (som i verkligen gosiga inte gosig = sex) Att ligga å hålla om varandra osv är ju görmysigt... Det väger def upp dåligt sex hos mej ...

Speciellt om de är gosiga (som i verkligen gosiga inte gosig = sex) Att ligga å hålla om varandra osv är ju görmysigt... Det väger def upp dåligt sex hos mej ...

Håller med!
Det är ju minst lika viktigt om inte viktigare :)
Fast det har ju inte så mkt med själva sexet att göra eller ? Men borde ju kunna väga upp för nervositet :)

Håller med!
Det är ju minst lika viktigt om inte viktigare :)
Fast det har ju inte så mkt med själva sexet att göra eller ? Men borde ju kunna väga upp för nervositet :)
Men alltså nervositet har nada med saken att göra. Typ alla är väl lite nervösa första gången?

Men alltså nervositet har nada med saken att göra. Typ alla är väl lite nervösa första gången?

För en kille så påverkar det erektionen och blir svårt med samlag ? För de kan man ju tillfreställa tjejen efter bästa förmåga. Men räknas det som dåligt sex ändå ?

Hur hamnar ni i säng med personer som ser er som objekt om det inte är något ni vill bli sedda som?

Inga svårigheter alls... Men numer kopplar jag det mest till "jag är dominant" så såna killar går fetbort... Jag finns ju på Bodycontact vilket är en mer sexinriktad sida såååå...

(JAG ser det mer som att killar som skriver att de är dominanta är mer "ta vad jag ger å gör du inte det kommer jag "straffa" dej" - vilket inte alls är min grej. Ungefär som många här inne hängde upp sej efter 50 shades of grey att killar numer kallar sej dominanta fast de bara är tafatta rövhattar... )

:o:o:o
Jag vägrar vara ett objekt och livet är waay för kort för dåligt sex.
Bra. Jag instämmer helt och hållet :bow:

Hur hamnar ni i säng med personer som ser er som objekt om det inte är något ni vill bli sedda som?
För egen del har jag stött på snubbar som helt enkelt låtit bättre i teorin än de varit i praktiken vilket fungerat dåligt ihop med min oförmåga till tankeläsning, samt i ett fall kärat ner mig i en snubbe som till en början var bra men sakta men säkert gjorde mig mer och mer till ett objekt att runka i.

Jag tror vissa har missförstått ordet dominant. Tex killen som började göra saker han visste att jag inte ville. Men han var dominant "och då får jag göra som jag vill. Den umdergivna ska göra det jag vill."

Inga svårigheter alls... Men numer kopplar jag det mest till "jag är dominant" så såna killar går fetbort... Jag finns ju på Bodycontact vilket är en mer sexinriktad sida såååå...

(JAG ser det mer som att killar som skriver att de är dominanta är mer "ta vad jag ger å gör du inte det kommer jag "straffa" dej" - vilket inte alls är min grej. Ungefär som många här inne hängde upp sej efter 50 shades of grey att killar numer kallar sej dominanta fast de bara är tafatta rövhattar... )

Inom BDSM så är ju ömsesidighet (såklart!) det viktigaste av allt. Det blir ju såklart jättefel om en som inte gillar dominanta killar hamnar i säng med en. Kan mycket väl tänka mig att många tafatta snubbar har anammat filmerna och inte fattat grejen (har dock inte sett dom själv, trots att jag gillar BDSM, då jag tror att både bok och film är skitdåliga och tafatta).

Låg med en dominant kille i början av året, jag blev himla kluven eftersom jag faktiskt gillar det men samtidigt blev lite arg då vi inte pratat om det innan. Hur kunde han veta det? Eller brydde han sig inte? Eller märkte han helt enkelt så snabbt att jag tyckte om vad han gjorde, jag kanske är tydligare än vad jag tror? Äh, jag vet inte. Jag bröt med honom hursom (av andra skäl). Tycker att ska man ge sig in i att testa sådant med någon man inte känner så väl så måste man försäkra sig om att det är okej först.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 242
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
711
Senast: grodan21
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka