Jag tror vissa har missförstått ordet dominant. Tex killen som började göra saker han visste att jag inte ville. Men han var dominant "och då får jag göra som jag vill. Den umdergivna ska göra det jag vill."
Jävla mupp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror vissa har missförstått ordet dominant. Tex killen som började göra saker han visste att jag inte ville. Men han var dominant "och då får jag göra som jag vill. Den umdergivna ska göra det jag vill."
Nänänä. Samtycke är inte raketforskning. Jag skulle snarare vilja påstå att det där är en dålig bortförklaring av ett jävla arsle.Jag tror vissa har missförstått ordet dominant. Tex killen som började göra saker han visste att jag inte ville. Men han var dominant "och då får jag göra som jag vill. Den umdergivna ska göra det jag vill."
Nänänä. Samtycke är inte raketforskning. Jag skulle snarare vilja påstå att det där är en dålig bortförklaring av ett jävla arsle.
Jo precis.Övergrepp, tänker jag. När någon gör något som denne vet att partnern inte vill.
Jag har också för ett par år sedan legat med en ganska dominant man som gillade hårdare sex än mig. Redan första gången sa jag till när det blev för hårt. Gav det en chans till, men eftersom han tog det lite mjukare varje gång jag sa till för att sen återgå till samma igen gång på gång så blev det inget mer. Han var ganska förvånad när jag inte ville ligga med honom igen...![]()
Nej, våldtäkt är inte dåligt sex...Jag tror jag börjar förstå vad dåligt sex är för många![]()
Vilket jäkla as! (Den första alltså)Nu har jag läst ikapp lite i tråden och jag tycker det är spännande det här med övergrepps-diskussionen. Nu tänker jag lätta mitt hjärta lite grann över en sak som hände under förra veckan..
Jag "fick ragg" och började hångla med en kille. Saker ledde från det ena till det andra och under hela förspelet tog han på mig och flera gånger fortsatte han efter ett tag i alla fall även när jag tagit bort hans hand. Hur som blev det inte mer än så men under dagen efter fortsatte vi snacka. På kvällen träffades vi igen och fortsatte där vi slutade dagen efter. Han var _verkligen_ inge bra på att röra så jag tog bort hans hand precis som dagen innan och hans beteende var detsamma. Jag började utforska hans kropp och på en punkt märkte jag så _sjukt_ tydligt att han inte var bekväm med vart jag var påväg så jag tog snabbt bort handen och närmade mig aldrig det spåret igen. Vi avbröt efter ett tag och han frågade om jag ville följa med hem men jag kände att stämningen aldrig återvände efter att han "markerat" så jag gick hem till mig. Dagen efter skrev han och påpekade att jag våldtagit honom. Jag försökte förklara att det inte är definitionen av våldtäkt och att jag slutat sekunden han bett mig men han vägrade lyssna. Att han tagit strypgrepp och fortsatte röra mig trots att jag tog bort hans hand var tydligen inte våldtäkt för "jag gillade ju det"
Jag vet inte hur ni är, men gillar jag något så ber jag ju inte personen sluta liksom
Är så glad över att jag inte gick hela vägen med honom för första gången, då jag hamnade med en helt underbar karl ett par dagar senare, så nu är jag också "vuxen"![]()
Vilket jävla kukhuvve. Och det stämmer så väl in på hur många män verkar resonera.Nu har jag läst ikapp lite i tråden och jag tycker det är spännande det här med övergrepps-diskussionen. Nu tänker jag lätta mitt hjärta lite grann över en sak som hände under förra veckan..
Jag "fick ragg" och började hångla med en kille. Saker ledde från det ena till det andra och under hela förspelet tog han på mig och flera gånger fortsatte han efter ett tag i alla fall även när jag tagit bort hans hand. Hur som blev det inte mer än så men under dagen efter fortsatte vi snacka. På kvällen träffades vi igen och fortsatte där vi slutade dagen efter. Han var _verkligen_ inge bra på att röra så jag tog bort hans hand precis som dagen innan och hans beteende var detsamma. Jag började utforska hans kropp och på en punkt märkte jag så _sjukt_ tydligt att han inte var bekväm med vart jag var påväg så jag tog snabbt bort handen och närmade mig aldrig det spåret igen. Vi avbröt efter ett tag och han frågade om jag ville följa med hem men jag kände att stämningen aldrig återvände efter att han "markerat" så jag gick hem till mig. Dagen efter skrev han och påpekade att jag våldtagit honom. Jag försökte förklara att det inte är definitionen av våldtäkt och att jag slutat sekunden han bett mig men han vägrade lyssna. Att han tagit strypgrepp och fortsatte röra mig trots att jag tog bort hans hand var tydligen inte våldtäkt för "jag gillade ju det"
Jag vet inte hur ni är, men gillar jag något så ber jag ju inte personen sluta liksom
Är så glad över att jag inte gick hela vägen med honom för första gången, då jag hamnade med en helt underbar karl ett par dagar senare, så nu är jag också "vuxen"![]()
Det är så hemskt att det går så långt!Det slog mig att jag inte ens orkar bli upprörd över vissa övergrepp jag blur utsatt för längre. Det är mer 'jaha, han är ett kukhuvve. No more ligga där' och ett mentalt shrug it off...
Inte jag heller. Jag orkar inte protestera så mycket, när jag säger nej och tar bort händer osv och det inte lyssnas på så ger jag upp och låter personen ha sex med mig. Tittar bort och tänker på nåt annat tills han är klar.Det slog mig att jag inte ens orkar bli upprörd över vissa övergrepp jag blur utsatt för längre. Det är mer 'jaha, han är ett kukhuvve. No more ligga där' och ett mentalt shrug it off...