@GotAsecret hur gick det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha!@GotAsecret hur gick det?
Hahaha!
Jag kanske får börja hänga här på riktigt snart...who knows...
Den här mannen va, kör med världens klyschor emellanåt, kallar mig "vännen" o.s.v men...jag tror vi kanske ska prata i tfn imorgon
Sen vettefan...stockholmare med huuus i skääärgården minsann..."50 kvm max, men som min gamla arbetskamrat sa - Jag gillar när det är trångt!"
Hittade en som jag troooor är kollega till en vän, och jag är liiivrädd för att en annan väns ex ska dyka upp och att jag ska råka "swipe:a" höger på honom...men Tinder verkar vara grejen, ja
Ja hon är ju det...det har jag alltid vetat...men om jag vetat att hon var SÅ HÄR jäkla galen...Du ser, din vän var vis
Trissdags, plötsligt händer detEn som jag skrivit lite med och ba "är du myssugen? Bor du i U-a?"
- Ja, och ja...
Den där människan med dåligt inflytande ska få för det här...
Hahah jag tänkte nog inte fortsätta med den!Trissdags, plötsligt händer det
Jo det gör det, klicka på personens bild så du får upp eventuell profiltext och sånt, och scrolla ner så ser du vilka som är 1:a hands och 2:a hands kontakter på Facebook som ni har gemensamt.På vissa står det "1 gemensam vän" men inte VEM! Eller gör det?
Hahah jag tänkte nog inte fortsätta med den!
Men förut satt jag på Tinder vid datorn, sen nu när jag använder mobilen (inloggad via fb då) så dyker det även upp "gemensamma kontakter" ju.
Jag vill inte veta vilka av mina vänner och bekanta de känner!
På vissa står det "1 gemensam vän" men inte VEM! Eller gör det?
Jahaaa!!Jo det gör det, klicka på personens bild så du får upp eventuell profiltext och sånt, och scrolla ner så ser du vilka som är 1:a hands och 2:a hands kontakter på Facebook som ni har gemensamt.
Om den andra unmatchar så försvinner hela konversationen.En annan Tinder fråga. Gissar jag rätt om man har en konversation och den andra tar bort matchningen så försvinner bilden framför konversationen? Och om personen inte alls finns på Tinder längre så försvinner konversation också?
Ok, vad har de gjort då som har kvar konversationen men ingen bild framför?Om den andra unmatchar så försvinner hela konversationen.
Ok, vad har de gjort då som har kvar konversationen men ingen bild framför?
Ok, vad har de gjort då som har kvar konversationen men ingen bild framför?
Så var det för en snubbe som jag matchade med också en gång. Tryckte jag där det borde ha varit en bild så kom jag till mannens profil. Vet inte varför det var så.Ok, vad har de gjort då som har kvar konversationen men ingen bild framför?
Det är mest snacket jag oroar mig för. Har pratat med en kollega om det som sa "go"!Det beror på hur man jobbar.
I ditt fall hade jag inte varit så bekymrad.
Hos oss jobbar vi väldigt nära varandra, speciellt i vissa situationer vilket gör att jag drar mig för det.
Samt att jag inte orkar med allt snack.