Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hahaha! :rofl:
Jag kanske får börja hänga här på riktigt snart...who knows...
Den här mannen va, kör med världens klyschor emellanåt, kallar mig "vännen" o.s.v men...jag tror vi kanske ska prata i tfn imorgon :D
Sen vettefan...stockholmare med huuus i skääärgården minsann..."50 kvm max, men som min gamla arbetskamrat sa - Jag gillar när det är trångt!" :rofl: :angel:

Hittade en som jag troooor är kollega till en vän, och jag är liiivrädd för att en annan väns ex ska dyka upp och att jag ska råka "swipe:a" höger på honom...men Tinder verkar vara grejen, ja :D

Hahaha! :rofl:
Jag kanske får börja hänga här på riktigt snart...who knows...
Den här mannen va, kör med världens klyschor emellanåt, kallar mig "vännen" o.s.v men...jag tror vi kanske ska prata i tfn imorgon :D
Sen vettefan...stockholmare med huuus i skääärgården minsann..."50 kvm max, men som min gamla arbetskamrat sa - Jag gillar när det är trångt!" :rofl: :angel:

Hittade en som jag troooor är kollega till en vän, och jag är liiivrädd för att en annan väns ex ska dyka upp och att jag ska råka "swipe:a" höger på honom...men Tinder verkar vara grejen, ja :D

Du ser, din vän var vis :)

Du ser, din vän var vis :)
Ja hon är ju det...det har jag alltid vetat...men om jag vetat att hon var SÅ HÄR jäkla galen... :rofl:
Jag undrar om hon en dag kommer vilja prata om det här och få alla detaljer, precis som jag får alla detaljer om hennes dejtande...let´s hope not. Såvida där inte finns något att berätta :rofl:
Men är det sånt man berättar här först då, eller? :p Jag har inte hängt med här alls ju...

En som jag skrivit lite med och ba "är du myssugen? Bor du i U-a?"
- Ja, och ja...
:rofl::rofl:
Den där människan med dåligt inflytande ska få för det här...:devil:

Trissdags, plötsligt händer det :D
Hahah jag tänkte nog inte fortsätta med den!

Men förut satt jag på Tinder vid datorn, sen nu när jag använder mobilen (inloggad via fb då) så dyker det även upp "gemensamma kontakter" ju.
Jag vill inte veta vilka av mina vänner och bekanta de känner! :eek:

På vissa står det "1 gemensam vän" men inte VEM! Eller gör det? :p

Hahah jag tänkte nog inte fortsätta med den!

Men förut satt jag på Tinder vid datorn, sen nu när jag använder mobilen (inloggad via fb då) så dyker det även upp "gemensamma kontakter" ju.
Jag vill inte veta vilka av mina vänner och bekanta de känner! :eek:

På vissa står det "1 gemensam vän" men inte VEM! Eller gör det? :p

Det står lite längre ner om man går in på profilen. Står det en etta vid din vän är han vän med denne. Står det en tvåa är han vän med någon av dennes vänner dvs svårt att hitta vem och troligen ingen man själv har någon relation till.

En annan Tinder fråga. Gissar jag rätt om man har en konversation och den andra tar bort matchningen så försvinner bilden framför konversationen? Och om personen inte alls finns på Tinder längre så försvinner konversation också?

En annan Tinder fråga. Gissar jag rätt om man har en konversation och den andra tar bort matchningen så försvinner bilden framför konversationen? Och om personen inte alls finns på Tinder längre så försvinner konversation också?
Om den andra unmatchar så försvinner hela konversationen.

Det beror på hur man jobbar.
I ditt fall hade jag inte varit så bekymrad.

Hos oss jobbar vi väldigt nära varandra, speciellt i vissa situationer vilket gör att jag drar mig för det.
Samt att jag inte orkar med allt snack.
Det är mest snacket jag oroar mig för. Har pratat med en kollega om det som sa "go"!
Får se hur det känns de närmsta dagarna. :)

Loggade in på Tinder idag efter att jag inte varit inne på 1,5 vecka. Hade fått några nya matchningar och sen hade plötsligt snubben jag matchade med för en dryg månad sedan svarat på mitt meddelande. Det var han som jag hade en dejt med en gång för 15 år sedan och sen aldrig träffat mer efter det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 229
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: grodan21
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka