Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
En från sthlm ba "synd att det är en bit från uppsala...annars hade jag kunnat komma till dig så hade vi kunnat hångla och mysa lite"...SÅÅÅ långt är det väl inte?? Och det borde fan vara värt det...:rofl::rofl:
Det är väl ungefär lika långt åt båda hållen misstänker jag om du nu är sugen :D

Det är väldigt svajigt med ryssen just nu.
Han svänger så galet i hur han är mot mig jag börjar sura ihop lite nu :p

Ska träffa en annan som ser typ likadan ut och verkar vara lika rastlös och vild.
Blir intressant :D

Den flirtiga kollegan har gått på semester. Lika bra det så kan jag gå tillbaka där vi var innan vi jobbade ihop, dvs ha honom på ignore.
Ytterst liten chans att vi kommer ha flera turer ihop i höst om han inte får för sig att byta helt plötsligt.

Jag har en bekant som jag matchat med på Tinder. Han är supergullig men mår inte helt bra och vill gärna skriva om det med mig. Har såååå svårt att förhålla mig till det. Vill ju inte vara avvisande eftersom han mår som han gör men vill han inte träffas eller ligga lite så får han nog hitta en psykolog eller någon annan... gah! :meh:

Har fyra snubbar "på gång" nu :arghh:. Den jag är mest intresserad av är den som inte verkar superintresserad av mig :( Iofs är det jättetypiskt mig att vara intresserad av den som inte verkar så intresserad, det är "ofarligt". När jag bestämmer mig för att strunta i honom, hör han av sig, är supertrevlig och jag tänker att nu styr vi upp en träff men sen dör det ut igen. Har alltså inte träffat honom än. Jag sa en gång "kom då!" men han kunde inte pga jobb (vilket jag vet stämmer), sen har han flera gånger sagt att det är dax att träffas men det blir ju aldrig av? Jag vet inte om han bara är seg eller helt enkelt ointresserad. Jag frågade typ rakt ut, och han skrev "neej verkligen inte!". Nähe, vad är det då? Jag fattar inte :confused:. De andra är jättepå och jag blir bara trött av det, en känner jag visserligen sen innan. Jag vill hitta nån som är lagom :angel:

Har fyra snubbar "på gång" nu :arghh:. Den jag är mest intresserad av är den som inte verkar superintresserad av mig :( Iofs är det jättetypiskt mig att vara intresserad av den som inte verkar så intresserad, det är "ofarligt". När jag bestämmer mig för att strunta i honom, hör han av sig, är supertrevlig och jag tänker att nu styr vi upp en träff men sen dör det ut igen. Har alltså inte träffat honom än. Jag sa en gång "kom då!" men han kunde inte pga jobb (vilket jag vet stämmer), sen har han flera gånger sagt att det är dax att träffas men det blir ju aldrig av? Jag vet inte om han bara är seg eller helt enkelt ointresserad. Jag frågade typ rakt ut, och han skrev "neej verkligen inte!". Nähe, vad är det då? Jag fattar inte :confused:. De andra är jättepå och jag blir bara trött av det, en känner jag visserligen sen innan. Jag vill hitta nån som är lagom :angel:

Jag tycker det är så jävla drygt!
Precis så är ryssen. Han växlar friskt mellan att vara på eller kortfattad och nonchalant.
Väljer jag att ignorera honom blir han dock skitnervös, skriver massor, är gullig tills han får respons. Då kan han återgå till det obrydda.
Blir fan inte klok på honom.

Nu har jag svängt angående kollegan, vill skriva och fråga om han vill ses.
Snygga kollegan säger nej, absolut nej, vem som helst men inte han.
Bästisen som också är kollega säger ja, ja, ja!
Jag vet dock inte om jag vågar. Det är ju det där med risken att jag missuppfattat honom, får nobben och så blir det obekvämt när vi ses på jobbet :meh:

Efter medeltidsveckan funderar jag på att radera allt vad online-dejting heter. Kommer ändå aldrig att hända något så jag vet inte om jag orkar lägga ned tiden. Dessutom tror jag att jobbet kommer ta alldeles för mycket tid framöver.

Jag tycker det är så jävla drygt!
Precis så är ryssen. Han växlar friskt mellan att vara på eller kortfattad och nonchalant.
Väljer jag att ignorera honom blir han dock skitnervös, skriver massor, är gullig tills han får respons. Då kan han återgå till det obrydda.
Blir fan inte klok på honom.

Nu har jag svängt angående kollegan, vill skriva och fråga om han vill ses.
Snygga kollegan säger nej, absolut nej, vem som helst men inte han.
Bästisen som också är kollega säger ja, ja, ja!
Jag vet dock inte om jag vågar. Det är ju det där med risken att jag missuppfattat honom, får nobben och så blir det obekvämt när vi ses på jobbet :meh:
Du sa kör till mig och det blev bra, så jag tycker nog att du ska våga! Om ni inte kommer jobba ihop så kanske ni mest stöter på varandra och det kanske går att utstå om det inte skulle funka?

Jag har en bekant som jag matchat med på Tinder. Han är supergullig men mår inte helt bra och vill gärna skriva om det med mig. Har såååå svårt att förhålla mig till det. Vill ju inte vara avvisande eftersom han mår som han gör men vill han inte träffas eller ligga lite så får han nog hitta en psykolog eller någon annan... gah! :meh:
Bra att du inte dras med i det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 230
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: grodan21
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka