Du sa kör till mig och det blev bra, så jag tycker nog att du ska våga! Om ni inte kommer jobba ihop så kanske ni mest stöter på varandra och det kanske går att utstå om det inte skulle funka?
Jag frågade och han ville gärna ses
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du sa kör till mig och det blev bra, så jag tycker nog att du ska våga! Om ni inte kommer jobba ihop så kanske ni mest stöter på varandra och det kanske går att utstå om det inte skulle funka?
YeyJag frågade och han ville gärna ses![]()
YeyGött! Berätta hur det går
![]()
Självklart
Lite dåligt samvete mot ryssen men samtidigt kan jag inte bara sitta som en jungfru i ett torn och vänta på att han ska bestämma sig för hur han vill ha det och vad han vill göra med sitt liv.
Jag har lite dålig koll på bakgrunden med Ryssen men det låter klokt som du säger.
Okej. Just det där tycker jag är så himla jobbigt när man ska lära känna någon ny, man vet inte vart man har varandra och jag blir precis som du ganska osäker. Fast jag vet inte, ibland verkar det ju som att det är charmen också på något sjukt sätt.Vi har haft kontakt dagligen sen typ februari. Han kommer härifrån men bor i Stockholm.
Vi har setts ganska många gånger nu, både där och när han åkt hem hit.
Vi har roligt men han är en väldigt rastlös människa som inte riktigt vet vad han vill med något.
Han är inte den bekräftande typen och vill gärna vara lite svåråtkomlig sådär. Vilket ibland gör mig väldigt osäker på honom.
Vi har någon slags relation men inget jag kan sätta ord på.
Det har jag nog inte träffat på någon som blir?Varför verkar män bli förvånade över att man "bara vill ligga lite (/mycket)?" som tjej??![]()
Var det på messenger? Låter likt de där virusmessen och liknande som går runt i så fall. Han kan vara kapad.En fd bekant som försökt ragga på mig tidigare men som jag avvisade (ca 2år sedan) har hört av sig. Han skickade en video och en pussmiley. När jag öppnar den är det ett porrklipp på en tjej som pullar sig typ.
WTF! Jävla ashole! Vad har jag gjort honom? Om han dyker upp på salsan nån gång ska jag fan spöa ned honom.
Var det på messenger? Låter likt de där virusmessen och liknande som går runt i så fall. Han kan vara kapad.
Jag skulle byta lösenordet på fb om jag var du, så att inte du också åker på det.Ja på messenger. Jag har tyvärr redan hunnit skälla ut och blocka honom.
Alltså jag har bara varit trevlig mot honom. Bjudit på middag och hjälpt honom flytta. Dessutom ska han vara väldigt religiös. Blev väldigt paff och arg. Hoppas verkligen det är som du säger!
Jag skulle byta lösenordet på fb om jag var du, så att inte du också åker på det.
Det var en överkänslig karl. Jag har också somnat ifrån folk. Bara att skriva att det var det som hände. Det måste man ju acceptera.42:an tror att jag dissat honom p.g.a att jag däckade så fort jag la mig ner igår...hade tänkt ligga i sängen och slösurfa/prata med honom, men det sket sig och sen såg jag att han hade skrivit flera meddelanden, nu svarar han inte!![]()
Kanske ordnar sig juHan har velat prata i telefon också, men på kvällstid och då har jag varit för trött för att överhuvutaget verka som något annat än fullständigt flamsig, ociviliserad (stavas) korkad och ointelligent...fast det kanske är bra förvisso, det är ju lite så jag ärOch trög, såklart...så jag har sagt "nej, men kanske imorgon
" varje gång, klart som fan han tar det som undanflykter
![]()