Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den trevliga dejten jag var på har slutat svara. Så honom har jag avskrivit som "not that into me". :meh:

Jag har ägnat de senaste dagarna åt att hets-swipa (med målsättning minst 100/dag) och lyckades hitta en liten handfull att dra åt höger. Jag fick napp på en som jag skriver med nu. Än så länge verkar han normal, och ser ganska bra ut. (Och har ett vettigt namn också som jag inte måste fnissa lite i smyg åt, hehe)

Om han inte plötsligt verkar koko så ska jag föreslå träff snart över en fika tror jag. Om jag inte lyckas skrämma bort honom först vill säga. ;)

Självklart :)

Lite dåligt samvete mot ryssen men samtidigt kan jag inte bara sitta som en jungfru i ett torn och vänta på att han ska bestämma sig för hur han vill ha det och vad han vill göra med sitt liv.

Jag har lite dålig koll på bakgrunden med Ryssen men det låter klokt som du säger.

Jag har lite dålig koll på bakgrunden med Ryssen men det låter klokt som du säger.

Vi har haft kontakt dagligen sen typ februari. Han kommer härifrån men bor i Stockholm.
Vi har setts ganska många gånger nu, både där och när han åkt hem hit.
Vi har roligt men han är en väldigt rastlös människa som inte riktigt vet vad han vill med något.
Han är inte den bekräftande typen och vill gärna vara lite svåråtkomlig sådär. Vilket ibland gör mig väldigt osäker på honom.
Vi har någon slags relation men inget jag kan sätta ord på.

Vi har haft kontakt dagligen sen typ februari. Han kommer härifrån men bor i Stockholm.
Vi har setts ganska många gånger nu, både där och när han åkt hem hit.
Vi har roligt men han är en väldigt rastlös människa som inte riktigt vet vad han vill med något.
Han är inte den bekräftande typen och vill gärna vara lite svåråtkomlig sådär. Vilket ibland gör mig väldigt osäker på honom.
Vi har någon slags relation men inget jag kan sätta ord på.
Okej. Just det där tycker jag är så himla jobbigt när man ska lära känna någon ny, man vet inte vart man har varandra och jag blir precis som du ganska osäker. Fast jag vet inte, ibland verkar det ju som att det är charmen också på något sjukt sätt.
Tycker iaf att du gör helt rätt i att träffa kollegan, och så får du väl ta det därifrån sen!

Och nu blev jag skeptisk till killen jag skriver med. :down:

Han är främst ute efter en kk verkar det som, och det är inte jag lämplig som. Jag knyter (historiskt sett) an ganska snabbt till folk som jag är intim med så det lär sluta illa för mig.

Och så vill jag möta någon som vill vara med mig för att jag är jag, även "till vardags" och inte bara någon som vill vara med mig i väntan på "någon bättre"... Och det talade jag också om för honom. Nåväl. Fördelen med stad vs land är att det är "plenty of fish in the sea"...

En fd bekant som försökt ragga på mig tidigare men som jag avvisade (ca 2år sedan) har hört av sig. Han skickade en video och en pussmiley. När jag öppnar den är det ett porrklipp på en tjej som pullar sig typ.

WTF! Jävla ashole! Vad har jag gjort honom? Om han dyker upp på salsan nån gång ska jag fan spöa ned honom :rage:.

En fd bekant som försökt ragga på mig tidigare men som jag avvisade (ca 2år sedan) har hört av sig. Han skickade en video och en pussmiley. När jag öppnar den är det ett porrklipp på en tjej som pullar sig typ.

WTF! Jävla ashole! Vad har jag gjort honom? Om han dyker upp på salsan nån gång ska jag fan spöa ned honom :rage:.
Var det på messenger? Låter likt de där virusmessen och liknande som går runt i så fall. Han kan vara kapad.

Hm, jag skrev lite till med killen och han verkar vettig i sina resonemang. Jag berättade att jag varit självvalt singel i många år pga obehagliga erfarenheter och så vidare och att det kan ta tid innan jag är intresserad av att ha sex. Jag tänkte att det är intressant att se reaktionen. Och den var fin, han berättade bland annat att han varit singel länge han med och saknar "närhet och kos" och känner att han fastnar i "vänfacket" hos de han provat dejta via Tinder och tänkte våga sig på en annan approach för att känna på om det går bättre för honom att starta i "den änden" typ. Bland annat.

Hursomhelst, å ena sidan så känns det faktiskt frestande, om han är en trevlig och härlig person som jag tänder på så vore det inte så dumt. Men det känns å andra sidan som fel läge just nu. Jag vill inte kasta mig in i någonting fysiskt för snabbt. Nåja, vi lämnade det öppet och hade iallafall en bra diskussion. Och han ser söt och snäll ut. Han frågade om jag trots allt var intresserad av att ses för en fika, eller cykeltur eller något, om jag inte blivit helt avskräckt. Men iallafall som det känns idag så letar jag hellre vidare.

Jag insåg också att min presentationstext är dubbelbottnad om man väljer att läsa den med de glasögonen. :-) Jag har skrivit ganska löst och svävande angående vad jag söker och jag kan absolut uppfattas som "öppen för förslag".

Var det på messenger? Låter likt de där virusmessen och liknande som går runt i så fall. Han kan vara kapad.

Ja på messenger. Jag har tyvärr redan hunnit skälla ut och blocka honom :grin:.

Alltså jag har bara varit trevlig mot honom. Bjudit på middag och hjälpt honom flytta. Dessutom ska han vara väldigt religiös. Blev väldigt paff och arg. Hoppas verkligen det är som du säger!

Ja på messenger. Jag har tyvärr redan hunnit skälla ut och blocka honom :grin:.

Alltså jag har bara varit trevlig mot honom. Bjudit på middag och hjälpt honom flytta. Dessutom ska han vara väldigt religiös. Blev väldigt paff och arg. Hoppas verkligen det är som du säger!
Jag skulle byta lösenordet på fb om jag var du, så att inte du också åker på det.

42:an tror att jag dissat honom p.g.a att jag däckade så fort jag la mig ner igår...hade tänkt ligga i sängen och slösurfa/prata med honom, men det sket sig och sen såg jag att han hade skrivit flera meddelanden, nu svarar han inte! :arghh::arghh::arghh:

42:an tror att jag dissat honom p.g.a att jag däckade så fort jag la mig ner igår...hade tänkt ligga i sängen och slösurfa/prata med honom, men det sket sig och sen såg jag att han hade skrivit flera meddelanden, nu svarar han inte! :arghh::arghh::arghh:
Det var en överkänslig karl. Jag har också somnat ifrån folk. Bara att skriva att det var det som hände. Det måste man ju acceptera.

Han har velat prata i telefon också, men på kvällstid och då har jag varit för trött för att överhuvutaget verka som något annat än fullständigt flamsig, ociviliserad (stavas) korkad och ointelligent...fast det kanske är bra förvisso, det är ju lite så jag är :p Och trög, såklart...så jag har sagt "nej, men kanske imorgon :)" varje gång, klart som fan han tar det som undanflykter :banghead:

Han har velat prata i telefon också, men på kvällstid och då har jag varit för trött för att överhuvutaget verka som något annat än fullständigt flamsig, ociviliserad (stavas) korkad och ointelligent...fast det kanske är bra förvisso, det är ju lite så jag är :p Och trög, såklart...så jag har sagt "nej, men kanske imorgon :)" varje gång, klart som fan han tar det som undanflykter :banghead:
Kanske ordnar sig ju
Han verkar vettig så :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 230
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: grodan21
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31
  • Ägare av hund offentligt?

Hästrelaterat