Ja då kommer alla helvetiska sidor fram! Särskilt om det är att bo i tält i några månader.
Det skulle jag aldrig utsätta mig för
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja då kommer alla helvetiska sidor fram! Särskilt om det är att bo i tält i några månader.
Bara det att ställa en tjej av den sorten som gärna tog med sig mycket saker och kläder inför att det är en bag var som gäller.Det skulle jag aldrig utsätta mig förAtt bo i tält tar nog fram helvetiska sidor i mig som jag inte ens vet om finns i dagsläget.
Det skulle jag aldrig utsätta mig förAtt bo i tält tar nog fram helvetiska sidor i mig som jag inte ens vet om finns i dagsläget.
Använd headset eller kör på högtalartelefon.Jag tror 42:an ger upp mig snart, framstår som världens torrboll nu p.g.a att jag är sååå tröttOrkar knappt skriva p.g.a att armarna värker efter passet (ja ni hör ju själva vilken fantastisk undanflykt det låter som, vem som helst skulle tolka det som så) och av samma anledning klarar jag definitivt inte av att hålla i en telefon.
Jag är helt sopslut nu och orkar verkligen inget mer ikväll, samtidigt vill jag ju skriva med honom åtminstone. Det går bra när jag sitter vid datorn, då har jag liksom stöd.
Tar jag mobilen och sätter mig i sängen/soffan så däckar jag fem minuter innan jag kommit dit. typ.
Fyfan så tråkig jag är. Jag måste jobba på detMen jag är ju heller inte van vid att folk faktiskt skriver och vill prata med mig...
Suck.
Och då kommer vad som verkar vara nästa undanflykter. men som faktiskt är sant:Använd headset eller kör på högtalartelefon.
Sluta oroa dig, hörs du dåligt så gör du men då har du IAF försökt och visat att du försökt. Kör, bara kör!Och då kommer vad som verkar vara nästa undanflykter. men som faktiskt är sant:
Headset funkar inte p.g.a att ljudet blir för dåligt. Vilket innebär att ungefär hela konversationen blir ett enda långt "du hörs så dåligt...vad sa du nu...säg om det där...nu försvinner du...jag hör inte..."
(har nämligen världens sämsta headset, billigt skit från typ Clas Ohlson, men hörlurarna funkar hyfsat) högtalare var däremot ingen dum idé. Tror jag. Är bara rädd att det ska bli samma där...men det kan vara värt att försöka i alla fall. Fast jag vet inte vart man har telefonen då??![]()
Point taken...jag ska göra mitt jättebästa imorgon...Sluta oroa dig, hörs du dåligt så gör du men då har du IAF försökt och visat att du försökt. Kör, bara kör!
Då kan du kolla imorrn om du kan låna ett headset eller köpa ett bättre!Point taken...jag ska göra mitt jättebästa imorgon...
Pröva att svepa höger på lite fler, skenet kan bedra och det gör inte ont att unmatcha!Alltså, jag gillar inte tinder alls. hittar väldigt få att swipa höger på trots inte orimliga kriterier (typ inte bara spännisbilder, ha någon typ av text, inte vara rasist). Och det bara, nä. Inte min grej!
Problemet är att andra siter inte heller varit min grej. Så tillbaka till att inte försöka nätdejta och vara evigt singel kanske?![]()
Pröva att svepa höger på lite fler, skenet kan bedra och det gör inte ont att unmatcha!
Vad precis är problemet?Fast jag matchar ju på typ de flesta jag swipar på. Jag vill inte matcha med folk jag i dagsläget inte swipar höger på. Det är inte där problemet ligger.
Det kan jag inte, tyvärr.Då kan du kolla imorrn om du kan låna ett headset eller köpa ett bättre!
Vad precis är problemet?
Det jag skrev- att jag inte hittat ett internetdejtmedie som tilltalar mig.
14 mellan mig och min gubbe.Det är 9 år mellan mig och min man, inte varit några nackdelar de 8 år vi varit tillsammans![]()
Jag tror 42:an ger upp mig snart, framstår som världens torrboll nu p.g.a att jag är sååå tröttOrkar knappt skriva p.g.a att armarna värker efter passet (ja ni hör ju själva vilken fantastisk undanflykt det låter som, vem som helst skulle tolka det som så) och av samma anledning klarar jag definitivt inte av att hålla i en telefon.
Jag är helt sopslut nu och orkar verkligen inget mer ikväll, samtidigt vill jag ju skriva med honom åtminstone. Det går bra när jag sitter vid datorn, då har jag liksom stöd.
Tar jag mobilen och sätter mig i sängen/soffan så däckar jag fem minuter innan jag kommit dit. typ.
Fyfan så tråkig jag är. Jag måste jobba på detMen jag är ju heller inte van vid att folk faktiskt skriver och vill prata med mig...
Suck.