Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han har velat prata i telefon också, men på kvällstid och då har jag varit för trött för att överhuvutaget verka som något annat än fullständigt flamsig, ociviliserad (stavas) korkad och ointelligent...fast det kanske är bra förvisso, det är ju lite så jag är :p Och trög, såklart...så jag har sagt "nej, men kanske imorgon :)" varje gång, klart som fan han tar det som undanflykter :banghead:
Fast då kan väl du föreslå en tid som passar dig? om du vill prata i telefon..

Fast då kan väl du föreslå en tid som passar dig? om du vill prata i telefon..
Jag HAR onekligen svårt att prata i telefon, konstigt nog...så vill är väl en lätt överdrift, samtidigt vill jag ju inte släppa honom heller...men det är också svårt för mig att säga en tid då måendet skiftar rätt snabbt numera :(
Jag vill ju vara den där glada, spralliga och lite småtokiga jag. Inte den som ba "vaeenääeööhvasaruhmvetintevadgörduvadharduätittillmiddaghurmångadamråttorharduundersängen"...dvs en massa dravel som bara blir...pinsamt :o

När en berättar för vän att han är 42 och hon ba "Ja den har jag också provat. Hahaha"
- Måste ha varit längesen?
"Typ 10 år"
- Så du var ca 20 och han ca 40? Du är ju knäpp... :rofl::rofl:
"Vi umgicks bara, inget intimt. "
- Tror jag vad jag vill om... ;)
"Hahaha. Kör hårt!"
Okejråå? :rofl::rofl:

Helt plötsligt kändes inte den där ålderskillnaden på 10 år så "farlig". Hoppas han hör av sig, vill inte tjata :cool:

När en berättar för vän att han är 42 och hon ba "Ja den har jag också provat. Hahaha"
"Typ 10 år"
"Hahaha. Kör hårt!"

Helt plötsligt kändes inte den där ålderskillnaden på 10 år så "farlig". Hoppas han hör av sig, vill inte tjata :cool:

Det är 9 år mellan mig och min man, inte varit några nackdelar de 8 år vi varit tillsammans :D

Alltså Buke, nu är jag ute på hal is :nailbiting: Jag och M har pratat lite löst om att åka på någon trevlig weekend i höst, och han nämnde att han aldrig hade varit i Paris. När vi träffades i söndags så sa han att det skulle vara kul att åka runt hans födelsedag, men att vi får se hur det blir då han har ganska mycket utgifter nu under hösten som han måste prioritera.

Nu satt jag på jobbet och kollade flygbiljetter, mest på kul och för att se vad de kostar. Då ramlade jag över så vansinnigt billiga biljetter just den helgen som är några dagar efter hans födelsedag. Jag kunde inte låta bli att köpa dom :nailbiting: Dom kostade 500:- per person och det var väldigt bra flygtider, tidig fredag morgon och hem lördag kväll. Dom är inte avbokningsbara men däremot ombokningsbara. Så jag tänkte, jag chansar? Om datumen inte passar så bokar vi om, om vi inte dejtar då fortfarande så åker jag själv :D Har varit på ensamweekend i Paris förut och det var magiskt. I så fall förlorar jag bara 500:- på hans biljett, men tjänar nog in det då jag tänkte ta billigare hotell i så fall.

Hjälp vilket infall! :p Jag tänker att jag håller på biljetterna någon månad, så får han dom som en tidig födelsedagspresent i september om vi fortfarande dejtar och allt känns bra då! :)

"Typ 10 år"
"Hahaha. Kör hårt!"

Men du är väl nåt år äldre än mig? Jag träffar nästan bara män runt 40, tänker knappt på det som nån åldersskillnad. Mitt ex/kk-vad-han-nu-var är 44, dvs 14 år äldre än mig.

Men du är väl nåt år äldre än mig? Jag träffar nästan bara män runt 40, tänker knappt på det som nån åldersskillnad. Mitt ex/kk-vad-han-nu-var är 44, dvs 14 år äldre än mig.
Mitt ex var 3 år yngre än mig...och det sket sig ju. Jag behöver en man helt "enkelt". :D

Mitt ex var 3 år yngre än mig...och det sket sig ju. Jag behöver en man helt "enkelt". :D
Tror nog det är att vaska fram rätt individ som det hänger på - inte på ålder. Läser ju ständigt på detta forum om karlar som beter sig som osnutna tonåringar tråtts de borde vara mogna sen bra länge.
Fast å andra sidan så var det det där med att det bara är ena sidan som kommer fram.

Tror nog det är att vaska fram rätt individ som det hänger på - inte på ålder. Läser ju ständigt på detta forum om karlar som beter sig som osnutna tonåringar tråtts de borde vara mogna sen bra länge.
Fast å andra sidan så var det det där med att det bara är ena sidan som kommer fram.
Du har så rätt, så rätt :)
Men jag är nöjd så länge han vet vad han gör :angel:

Alltså Buke, nu är jag ute på hal is :nailbiting: Jag och M har pratat lite löst om att åka på någon trevlig weekend i höst, och han nämnde att han aldrig hade varit i Paris. När vi träffades i söndags så sa han att det skulle vara kul att åka runt hans födelsedag, men att vi får se hur det blir då han har ganska mycket utgifter nu under hösten som han måste prioritera.

Nu satt jag på jobbet och kollade flygbiljetter, mest på kul och för att se vad de kostar. Då ramlade jag över så vansinnigt billiga biljetter just den helgen som är några dagar efter hans födelsedag. Jag kunde inte låta bli att köpa dom :nailbiting: Dom kostade 500:- per person och det var väldigt bra flygtider, tidig fredag morgon och hem lördag kväll. Dom är inte avbokningsbara men däremot ombokningsbara. Så jag tänkte, jag chansar? Om datumen inte passar så bokar vi om, om vi inte dejtar då fortfarande så åker jag själv :D Har varit på ensamweekend i Paris förut och det var magiskt. I så fall förlorar jag bara 500:- på hans biljett, men tjänar nog in det då jag tänkte ta billigare hotell i så fall.

Hjälp vilket infall! :p Jag tänker att jag håller på biljetterna någon månad, så får han dom som en tidig födelsedagspresent i september om vi fortfarande dejtar och allt känns bra då! :)
Va roligt! Tror det blir en jättekul grej, jag hade gillat att någon var så spontan och resa är ett jättebra sätt att lära känna någon på tycker jag.

Va roligt! Tror det blir en jättekul grej, jag hade gillat att någon var så spontan och resa är ett jättebra sätt att lära känna någon på tycker jag.

Håller helt med! Min mammas man säger alltid att man måste resa ihop innan man bestämmer sig vad man vill med någon :D Det är väl många sidor som kommer fram då. Ordning och reda på packning och pass, hur man behandlar servicepersonal, hur flexibel man när det kommer till att välja aktiviteter och restauranger, hur man reagerar när saker och ting funkar annorlunda från vad man är van vid osv :) Å bara att spendera dygnet runt tillsammans en helg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 230
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: grodan21
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat