Alltså Buke, nu är jag ute på hal is
Jag och M har pratat lite löst om att åka på någon trevlig weekend i höst, och han nämnde att han aldrig hade varit i Paris. När vi träffades i söndags så sa han att det skulle vara kul att åka runt hans födelsedag, men att vi får se hur det blir då han har ganska mycket utgifter nu under hösten som han måste prioritera.
Nu satt jag på jobbet och kollade flygbiljetter, mest på kul och för att se vad de kostar. Då ramlade jag över så vansinnigt billiga biljetter just den helgen som är några dagar efter hans födelsedag. Jag kunde inte låta bli att köpa dom
Dom kostade 500:- per person och det var väldigt bra flygtider, tidig fredag morgon och hem lördag kväll. Dom är inte avbokningsbara men däremot ombokningsbara. Så jag tänkte, jag chansar? Om datumen inte passar så bokar vi om, om vi inte dejtar då fortfarande så åker jag själv
Har varit på ensamweekend i Paris förut och det var magiskt. I så fall förlorar jag bara 500:- på hans biljett, men tjänar nog in det då jag tänkte ta billigare hotell i så fall.
Hjälp vilket infall!
Jag tänker att jag håller på biljetterna någon månad, så får han dom som en tidig födelsedagspresent i september om vi fortfarande dejtar och allt känns bra då!