Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev någon typ av två flugor i en smäll: tar en öl med en kollega och träffar dejten efter!
Det är såklart individuellt hur man ställer sig till avstånd. För min del skulle det aldrig funka, jag har varken tid eller lust att åka flera timmar för att lära känna någon. Hur vet man ens om det är rätt person när man aldrig träffat människan innan?Men iaf hittar man rätt tjej så känns det inte som att avståndet måste vara ett hinder känner jag iaf
Friskt våga sägs de ju. Jag åkte 40 mil för att träffa mitt ex, enkel resa, bara skoj sådär men jag blev fast därnere ändå. Utan att ha nån plan alls.Det är såklart individuellt hur man ställer sig till avstånd. För min del skulle det aldrig funka, jag har varken tid eller lust att åka flera timmar för att lära känna någon. Hur vet man ens om det är rätt person när man aldrig träffat människan innan?
Jag hade faktiskt bokat hotell på orten när jag tog bilen 40 mil söderut första gången vi sågs.Fast i ett sånt läge så varför inte... "hej va kul att du inte tycker avståndet är för långt, du får gärna komma till stan så kan vi ta en fika... Sen får du naturligtvis åka hem igen eftersom jag bara ses på stan första dejten så de inte blir konstigt om tycke inte uppstår mvh Sasse"
Exakt. Om man bor på en plats där utbudet är stort och inte har svårt att få dejter så kan man ju hellre testa att lära känna någon som bor närmare.Det är såklart individuellt hur man ställer sig till avstånd. För min del skulle det aldrig funka, jag har varken tid eller lust att åka flera timmar för att lära känna någon. Hur vet man ens om det är rätt person när man aldrig träffat människan innan?
Hur vet man ens om det är rätt person när man aldrig träffat människan innan?
Exakt. Om man bor på en plats där utbudet är stort och inte har svårt att få dejter så kan man ju hellre testa att lära känna någon som bor närmare.
Hehe.. får se hur jag gör...Amy Schumer säger att det aldrig går, vilket stämmer ganska bra med mina erfarenheter. Håller tummarna för att det funkar för dig om du testar!
När jag gör så slutar det alltid med skit. MEN, jag har oftast haft jäkligt kul undertiden. När det väl har lagt sig lite så brukar jag tycka att det har varit värt det.Hehe.. får se hur jag gör...
Jag är lite frestad bara för att få känna lite känslor och ha lite kul. Men vi får se.
Vad säger ni om kollegor? Bu eller bä?
Har en kollega som är SÅ charmig. För tillfället jobbar vi på samma avdelning, men det är bara denna veckan också. Sedan är vi på olika enheter och i olika hus.
MEN verksamheten i sig är relativt liten. 30- 40 personer som arbetar på båda enheterna sammanlagt.
Jag vet ju inte såklar hundra att han är intresserad. Men han har ett väldigt flirtigt sett.
Det känns ju awkward och fråga om han vill dricka öl, om han verkligen INTE är intresserad.
Vad säger ni om kollegor? Bu eller bä?
Har en kollega som är SÅ charmig. För tillfället jobbar vi på samma avdelning, men det är bara denna veckan också. Sedan är vi på olika enheter och i olika hus.
MEN verksamheten i sig är relativt liten. 30- 40 personer som arbetar på båda enheterna sammanlagt.
Jag vet ju inte såklar hundra att han är intresserad. Men han har ett väldigt flirtigt sett.
Det känns ju awkward och fråga om han vill dricka öl, om han verkligen INTE är intresserad.
Det blev någon typ av två flugor i en smäll: tar en öl med en kollega och träffar dejten efter!
hur beter man sig mot folk man snackat med och gillar, men som det inte är aktuellt att ses längre (eller för tillfället)?
Man talar om det såklart. Att bara sluta svara folk man snackat med om att ses, är oförskämt oavsett det är kvinnor eller män som står för ignorerandet i ett sånt läge.
Jag träffade en kollega (samma avdelning, men olika arbetsgrupper), vi ska precis åka på semester tillsammans och har bestämt att bli sambo när vi kommer hem. Så det kan ju gå bra. Det kan också bli lite jobbigt. Vi jobbar oftast olika tider så jag konstaterade att skiter det sig behöver vi inte ha så mycket med varandra att göra och gick på dejt. Hade vi jobbat tätare ihop hade jag nog inte gjort det dock.Vad säger ni om kollegor? Bu eller bä?