Inspiration

G

glee

Senaste veckan har jag känt mig som världens tråkigaste matte och inte kommit på något roligt att göra med Selma.

Jag behöver inspiration! Jag köpte några lösnummer av Canis förut och kom på massa roliga saker att träna på, så nu har jag beställt en prenumeration.

Varifrån får ni inspiration till er träning?

Det kanske är svårare för oss som inte gör något speciellt. :confused: Vad 17 ska man hitta på?

Finns det ingen i Falun/Uppsala-trakten som kan dra med mig och Selma och prova något?

Sv: Inspiration

Ni kan ju inte vara lika ruttna som jag på det här? ;)

Mina hundar behöver aktivering och träning så där ifrån får jag inspirationen. Du kan ju gå ett spår, det brukar vara skojigt för vovven eller varför inte träna in ett nytt trix. Träningen behöver ju inte alltid innehålla en massa lydnadsmoment.

Ah, kan tänka mig att det blir lättare när man har hundar som är mer krävande.

Spår är inte riktigt vår grej. Vi har provat några gånger men jag tycker det är tråkigt och Selma fattar inte riktigt vad hon ska göra. (Fast det beror säkert på mig.) skulle vilja prova sök men har ingen aning om hur man börjar.

Konster är ju kul, men hon kan så himla många och jag har slut på fantasi..

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 666
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 616
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 524
Senast: IngelaH
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 722
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar