Inredningstråden, del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade en häftig lampa, som jag inte behöver :cautious:
40129-02-01.jpg

Billigaste stället
Jag gillar inte ens såna där retro grejer, eller rymden, men den här är ... häftig :cautious:

Vill haaaaaaa😍😍😍😍😍😍 Är det samma kollektion som muminmuggarna? Must have...

Visst är den väl bara helt underbar!! Ännu finare i verkligheten än på bild tycker jag. Bara älskar tanken på att möta denna varje morgon i köket :love:🥰🤩

Det är det samma serie den här heter Romance. Finns även en likadan vattenkokare med Lilla My som var jättefin med. Men denna passade så bra in i vårt kök. Är supernöjd med mitt köp!!

Visst är den väl bara helt underbar!! Ännu finare i verkligheten än på bild tycker jag. Bara älskar tanken på att möta denna varje morgon i köket :love:🥰🤩

Det är det samma serie den här heter Romance. Finns även en likadan vattenkokare med Lilla My som var jättefin med. Men denna passade så bra in i vårt kök. Är supernöjd med mitt köp!!

Ska börja googla... 🙄

Jag ska nog köpa en ny soffa! Ska och provsitta den i slutet av månaden :) Tycker min är jättefin, men den är helt hopplös att skeda i tyvärr.

Är väldigt inne på en gul, men då måste jag byta matta också, så vi får se! Den kanske inte ens är skön :D
Visa bifogad fil 64443
Jag hade en sån och tyckte den var jättemysig! Funderar på att köpa en ny sådan igen. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 241
Senast: NilHe
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 008
Senast: SaraXX
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2 3
Svar
51
· Visningar
4 202
Senast: Bison
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2