Flamingon i fönstret också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är rusta om jag inte minns fel! Egentligen en ljusslinga i men jag ryckte sladdenFlamingon i fönstret också?
Tänkte att den skulle vara fin i ett fönster, men 40 är ju för stort. Så jag kollade vidare... Det finns en mindre också!Hittade en häftig lampa, som jag inte behöver
Billigaste stället
Jag gillar inte ens såna där retro grejer, eller rymden, men den här är ... häftig
Mumminmamman har kommit hem
Vill haaaaaaa Är det samma kollektion som muminmuggarna? Must have...
Visst är den väl bara helt underbar!! Ännu finare i verkligheten än på bild tycker jag. Bara älskar tanken på att möta denna varje morgon i köket
Det är det samma serie den här heter Romance. Finns även en likadan vattenkokare med Lilla My som var jättefin med. Men denna passade så bra in i vårt kök. Är supernöjd med mitt köp!!
Ska börja googla...
Skeda är viktigt! Min funkar att skeda i om jag tar bort ryggkuddarna.Jag ska nog köpa en ny soffa! Ska och provsitta den i slutet av månaden Tycker min är jättefin, men den är helt hopplös att skeda i tyvärr.
Är väldigt inne på en gul, men då måste jag byta matta också, så vi får se! Den kanske inte ens är skön
Visa bifogad fil 64443
Skeda är viktigt! Min funkar att skeda i om jag tar bort ryggkuddarna.
Jag hade en sån och tyckte den var jättemysig! Funderar på att köpa en ny sådan igen.Jag ska nog köpa en ny soffa! Ska och provsitta den i slutet av månaden Tycker min är jättefin, men den är helt hopplös att skeda i tyvärr.
Är väldigt inne på en gul, men då måste jag byta matta också, så vi får se! Den kanske inte ens är skön
Visa bifogad fil 64443
Jag hade en sån och tyckte den var jättemysig! Funderar på att köpa en ny sådan igen.
Det låter bra! Den ser ju väldigt skön ut bra pris också!
Jag har exakt en sån!Jag ska nog köpa en ny soffa! Ska och provsitta den i slutet av månaden Tycker min är jättefin, men den är helt hopplös att skeda i tyvärr.
Visa bifogad fil 64443
Jag har exakt en sån!