IKEA klickgolv

Ainon

Trådstartare
Någon här som köpt och satt IKEA klickgolv?
Tänker främst på "Tundra"

Var det svårt att lägga?

Någon som har en bild på ett lagt tundra golv? De ljusa varianterna?

Sv: IKEA klickgolv

Jag har lagt ett tundragolv. Jag klarade att lägga det själv för det mesta. Lite knixigt innan man fått in tekniken bara. Tyvärr har jag ingen bild.

jag vet inte men jag funderar på det möraste till mitt sovrum. kan bara inte bestämma om et är okej eller fult haha

vi har det mörkaste.... min man la det i 2 rum på några timmar. Han la tidigare ett coop-golv på ca 100 kvm golvyta ( på två plan) på en dag och då var det första ggn, det golvet är typ som Ikeas så jag antar det är lätt om man är lite händig, själv föredrar jag att se på då jag inte pallar stå på knä och hålla på i markhöjd.... :)

kan du inte lägga in en bild på ett av dom mörka golven? tror det skulel vara lätare för mig att veta om jag vill ha det om man får se det utlagt mer än 2 brädor på deras sida :)

Liknande trådar

Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 020
Senast: SaraXX
·
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka