*Intygar* :bow: :bow: :bow:
Och "varnar" samtidigt att snabbvisit inte fungerar hos Naffa och Gunnar.. :D

Den stooora Lååång örade med jätte magen är Lisa och hon gillar morätter och äpplen- ett tips till alla besökare! :angel: :D

........nu förstörde du ju min plan :crazy:........hade ju tänkt mig en tjuvbetäckning med "okänd fader".......hingstarna far kors och tvärs genom hagarna och betäcker ston har jag hört. :angel:
(men inte hos dig måste jag tillägga)
Vi fick hit två hästar på frysmärkningen och ägaren hävdade att BÅDA hans ston var tjuvbetäckta :)

Haha!!
Smyg förbi du och tappa märrarna ur släpet. :angel:
Fixar inte Nutte så har vi ett gäng Arribor.
Dom är lösaktiga har vi märkt. :devil: :devil:

Eller vad sägs om Molly Mystery eller Surprice Arriba? :D :D
Va,va, va???
Ingen av dom är tillverkade hos oss...märk väl.

AM

Think Tank har väl flyttat :confused:...annars vore det väl häftigt....bror och syster :cool:.....snacka om inavelskoefficient (felstavning, eller :o).......tror vi spårat ur som vanligt.....sorry :crazy:

Ska vi prova på din märr om Wibbe är pens...Va?VA?

Och så hon där ovanför dig...Isz eller vad det nu var. ;)
Hon skall börja tillverka stridsvagnar ser jag. :devil:

AM

Japp ! Att få köra stridsvagn är väl många pojkars dröm .....har jag hört :p ....men vår märr är verkligen ingen stridis utan världens raraste vapenvägrare. :love:

har lyckats få herman att stå i släp nu i 20 min :banana:
Kan dock inte stänga bakom honom än.
Hon kan alla fall rida lugnt och fint i skritt utan problem.
Så vi epå g nu alla fall :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 063
Senast: inverterad
·
Hundträning En av mina intentioner för året är att jag ska bli bättre på att planera och följa upp min träning med hundarna. Men det är så svårt...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: farin
·
Tjatter Innan vi smälter bort så är det dags för årets stora glasstest. Vilken av GB glassarna är egentligen godast? Vi har samlat de tolv...
26 27 28
Svar
546
· Visningar
22 188
Senast: Niyama
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ställde mig på vågen häromdagen. ... (Tänk att en sådan liten handling kan få såna följder...) Det visade sig att jag hade gått upp...
2
Svar
29
· Visningar
5 247
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar