Idag är jag så himla glad

Sv: Idag är jag så himla glad

JA han va riktigt fin o sååååååååå himla snäll :D Hela resan fick han leva på lite äpplen och en morots påse från MCdonalds:rofl:

Han hade ett elakt sår (ytligt dock men ändå) på vänster bak :( Dags att ta fram alla första hjälpen kunskaper man har :D Imorgon blir det backjobb för Tuss och en liten långsam tur för "lucky".

men vad kul!! ska tommy lägga av helt nu eller?

Ja han ska opereras i axeln o sen vart de Malta i 2 månader som jag förstod det:p tror nog inte att han kommer dra igång igen.

Jag hann inte köra lucky idag :( jag fick åka o hämta hö och halm istället men imorgon så blir det lite körning han fick en halvtimmes massage istället, vilken otroligt snäll häst han är helt underbar att jobba med. Tussen har lugnat ner sig ordentligt och börjar bli mer och mer som en normal häst hon med och den lilla får sina manege jobb varje dag så allt börjar komma igång som jag vill ha det nu :D spenderade ett par timmar med att "göra om" min stall gång och rensa bland gamla täcken och skräp. Mycket trevligare nu tycker jag.:love:

Idag körde jag lucky och vilken fin häst :D inga dumheter över huvud taget han sprang och tittade på allt som fanns på "nya" banan och trivdes med livet.
2 tjejer i hagen och ens om han står o "pussas" med i boxen. Han trivs nog rätt gott här och han älskar att äta och bli masserad. Körde en liten repa med honom igår efter en långsamtur och han virvlade iväg i 14 tempo/200m på våran bana:love:. Han känns som en dröm att köra. Kanske blir start om några veckor :D

Liknande trådar

A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
38 046
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 309
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar