Civil action
Trådstartare
Sv: Idag är jag så himla glad
Åhlunda Noblessa
Vad heter hästen då ??
Åhlunda Noblessa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad heter hästen då ??
eller är det kanske bara prakas som kommer igenom för mycket.
Är Prakas känd för att lägga vrånga eller besvärliga hästar?
En del är det mamman till min var lika dan, sen var hon med men hon sprang in över 600000kr och vann den första V75 bronsdivisionen
Prakas är nog mest känd för att lägga sköra men otroligt talangfulla travare.
Jag vet ju att prakas var väldigt skör själv men visste inte att han nedärvde det, eller att det kan bli vrångt.
Blev lite "oroad" då min unghäst har Balanced Image - Prakas på fädernet och Arnie Almahurst på mödernet...
Nåväl, hittills så sköter hon sig helt exemplariskt om än hon har temperament (på ett positivt sätt).
En del är det mamman till min var lika dan, sen var hon med men hon sprang in över 600000kr och vann den första V75 bronsdivisionen
Prakas är nog mest känd för att lägga sköra men otroligt talangfulla travare.
C.A. -hur gick det egenligen?
Lossa inte ALLT du hittar på henne på en gång bara, då kan du göra henne en björntjänst även om det verkar vara ett mastodontprojekt du skaffat dig. Förresten, varför inte massera upp FÖRST och köra sen?
Även om hon vore "av på mitten" borde hon väl åtminstone kunna gå fortare?
Gick hon mot ytterskalmen i kurvorna i bakvarv eller? Gick hon mot inner så leta höger bak. och du, om du ska överväger att behålla henne, röntga knäna.
Spöket tycker tyvärr att såna här hästar är "kul", men har lovat sig själv att inte ta flera nu... man lägger så mycket energi och sen går det åt skogen ändå.