Idag är jag så himla glad

Civil action

Trådstartare
Idag (läs 22/1 2009) Ska jag åka och hämta min nya häst:love:

Den 90 mil långa resan tur och retur till Stockholm hoppas jag går snabbt och fort.

Postar lite bilder när jag kommer hem imorgon.

Ett 4 årigt sto efter Express lavec som är så gott som kval klar
undrar om jag kan sova inatt:angel:

Bara lite curiosa från mig :D

Sv: Idag är jag så himla glad

Spännande!
Var tvungen att googla Vårgårda för att ta reda på vart det låg.:o
Kör försiktigt med nyförvärvet!

Grattis!!! Kör försiktigt :)

En timme knappt från Göteborg och Skara. :D

Oh ja nu ska det tränas lugnt och fint med lilla damen ;)

Jag har en 4 årsmärr efter samma hingsten :D
En riktigt fin tjej som gjorde det bra som treåring , men hon är ganska så stor så detta året blir bättre

Zassa :love:

16265196.jpg

Har faktiskt ingen helbild, men hon är lika snygg hela hon faktiskt. 166 i manken och välväxt.

Hon är ganska bestämd, tjejen som brukar "ta hand om henne" har fått ett flertal blåmärken som ser ut som hästtänder :angel:
Mig har hon respekt för men jag har fått en blåtira på låret av henne en gång...fö är hon väldans trevlig, travsäker och har gjort så gott hon kunnat. Men som sagt så behöver hon växa i kostymen lite till så vi får mer styrka o ork.

Om du vill kan jag försöka ta nåt kort på henne i helbild som ser bra ut.

Har faktiskt ingen helbild, men hon är lika snygg hela hon faktiskt. 166 i manken och välväxt.

Låter som en :d till häst!!!!

Hon är ganska bestämd, tjejen som brukar "ta hand om henne" har fått ett flertal blåmärken som ser ut som hästtänder :angel:

Blåmärken är luriga... de kan se ut som heeeeeeelt andra saker än de är!!!

Minns när kallblodstravarhingsten högg mig i tutten så jag fick tandavtryck där... svårförklarat för sambon.... och elak som jag är sa jag bara att jag fått märkena av en riktig MAN! Sambon skrattade dock gott. Tror att han känner mig rätt bra :p

Nu kom jag hem kl 11 :confused::mad: men resan gick bra med tjejen som aldrig åkt mer än 10 minuter i transport. Men hon va super snäll:love:
Dock var hon mycket ruggig i pälsen och verkade konstig i psyket när jag körde henne idag innan jag åkte hem med henne:confused:
Men jag får prova henne en månad och se vad som går.
Men hon va snäll o hålla på med annars.
Bilder får komma imorgon för mitt batteri på kameran tog slut :mad:
Är din lite wrong med martha? eller är det kanske bara prakas som kommer igenom för mycket.

Liknande trådar

A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
38 046
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 309
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar