ID-bok blir pass (halvblod)

ameo

Trådstartare
Moderator
Någon som har bytt ut sin IDbok till Pass?
Sätter de in pappren från boken i passet eller trycker de nya?
Vore ju bra att veta om exv vaccinationerna kommer finnas kvar eller om man måste kopiera dem först (kommer jag nog göra i vilket fall som helst iofs...)?
Sen har jag tänkt chippa mina halvblod också och då vore det ju bra att veta om man kan klistra in nummerremsan i IDboken och skicka in den eller hur man ska göra...

Jag fick tillbaka papperna som så att de bara hade lossat de sidorna som var från början och satt ditt "pass-sidorna" extra bara...allt var dithäftat på nytt bara! ;)

Det lät ju bra! Tack!
Då ska jag ta tag i både chippningen och att se till att de får sina pass.

(har nu löst ut samtliga mina shettisars pass, så 80% av pållarna är klara... :p)

jaså jag fick ett helt nytt med nya sidor, vaccinationssidorna skickade dom med som lösblad och jag fick be vet. föra över dom.

Mitt är helt nytt med genomskinlig framsida och helt nya blad.

Hmm.. Låter som jag får kontakta ASVH och kolla upp hur de gör då, eftersom de inte alltid gör samma, uppenbarligen...

Fick oxå som Fio i båda mina pass som utfärdades under första halvåret 2003. När utfärdades det där vacc. anteckningarna var dithäftat?

Ja det låter sannerligen som de ändrat rutinerna då...

...nog bäst att du ringer och kollar! :) ;)

Jag har mejlat ASVH och fått följande svar:
vi gör helt nya böcker. Chipmärkningsprotokoll plus klisterremsor skickas in tillsammans med id.boken.

Så NU vet jag hur jag ska göra! :)

Liknande trådar

Samhälle Behövde mitt pass idag, ska inte resa men ska förnya bank-id och där godkänns inte körkort som id. Döm till min förvåning när mitt pass...
Svar
11
· Visningar
907
Senast: MiaMia
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 048
Senast: Milosari
·
Juridik & Ekonomi Mitt körkort har gått ut idag och jag skickade in handlingar för nytt körkort i januari men missade att registrera inbetalningen. När...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 959
Senast: Zpunk
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 186
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar