Det känns alltid läskigtJaha, då har jag lagt bud då. Och nu vill jag inte alls flytta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns alltid läskigtJaha, då har jag lagt bud då. Och nu vill jag inte alls flytta
Det känns alltid läskigt
Måste det vara Malmö?Orkar inte åkt hela vägen dit (cirka 5 mil med kollektivtrafik) för att mötas av att mäklaren fått information från säljaren igår om att tillträde är i NOVEMBER.
Jag letar även i mindre orter utanför Malmö. Jag har absolut inte råd med ett parhus utanför Malmö dock.Måste det vara Malmö?
Har en vän som försöker få sålt sitt lilla parhus (tror typ 70kvm) 20 min från Malmö med riktigt bra förbindelser. Världens bästa ort att bo på.
Inte alls partisk eller så
Jag lade bud på drömhuset och fegade ur.
Jag vann inte men fick chansen att köpa ändå
Hatar mig själv
Att säljarna hörde av sig och gav mig förturHur menar du att du inte vann men fick chansen att köpa?
Vad kostar ett hus i dina krokar?Jag lade bud på drömhuset och fegade ur.
Jag vann inte men fick chansen att köpa ändå
Hatar mig själv
Just det gick för 755000Vad kostar ett hus i dina krokar?
Billiga hus ligger oftast utanför stan - du har väl inget körkort? De tenderar väl också vara billiga pga rejält renoveringsbehov. Du kämpar ju med ekonomin, så är du säker på att det är just eget hus du ska bo i?Just det gick för 755000
Men det finns allt från 350 till 1,6 miljoner.