Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis, grattis!Oj,har ju glömt att uppdatera! Hur som helst så är vi husägare nu! 620.000:- blev det,papper påskrivna och handpenningen betald. Besiktning gjord,och hittade inga konstigheter,men lite småsaker,bla så finns det ingen fläkt/ventil i badrummet,men ingen förhöjd fukthalt i varesig golv eller väggar,och en fläkt är ju lätt att sätta in. Vi flyttar in 31 Oktober,och planen är väll att vi ska kunna fira jul där,så allt för stora projekt får vänta tills jul och allt är över. Kan hända att vi börjar lite smått på övervåningen bara nästan direkt.
Vilken väldigt passande tråd för mig som hämtade nycklarna till vårt hus i lördags. Är så himla taggad på att flytta! Vi lämnar Majorna i Göteborg för ett litet samhälle med knappa 500 invånare, 11 mil bort. Det skall bli uuuuunderbart att slippa allt oljud. Dessutom kostade huset bara en handpenning jämfört med priserna i stan.
Vilken väldigt passande tråd för mig som hämtade nycklarna till vårt hus i lördags. Är så himla taggad på att flytta! Vi lämnar Majorna i Göteborg för ett litet samhälle med knappa 500 invånare, 11 mil bort. Det skall bli uuuuunderbart att slippa allt oljud. Dessutom kostade huset bara en handpenning jämfört med priserna i stan.
Hallå? Nu får du ju berätta för mig vad det är för ställe?Tack för tips! Nästan allt vet jag redan, har "snokat" både på Google Maps och idag körde jag förbi huset i verkligheten
ÄLSKAR Google Maps
Aaa!! Det såg mysigt ut! Med lite tid och pyssel kan det nog blir riktigt fint
På SBAB:s hemsida kan man lägga in sina uppgifter och se hur mycket man skulle få låna (alltså ni söker inte om lån utan skriver mer in era inkomster osv). Det ger en liten fingervisning iaf.Sambon och jag ska eventuellt köpa huset vi hyr inom ett par år. Han jobbar heltid, jag är student. Tror ni att det finns chans för oss att få lån? Jag har en del pengar sparade (sparkonto, fonder och aktier), kan det hjälpa?