Absolut bara charmigt. inte jobbigt krångligt eller dyrt.
:O
:O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj så fint! Bara charmigt, absolut inte krångligt eller dyrtvi ska gå på visning i helgen.
http://www.hemnet.se/bostad/villa-7rum-mariekall-sodertalje-kommun-bjorneborgsgatan-2-6693399
vi ses i Arga snickaren om ett år.
vi ska gå på visning i helgen.
http://www.hemnet.se/bostad/villa-7rum-mariekall-sodertalje-kommun-bjorneborgsgatan-2-6693399
vi ses i Arga snickaren om ett år.
haha ni ska vara krassa och säga "vilket skithus, ni kommer renovera sönder ert förhållande".
inte påpeka potentialen!!
Haha, hur lång tid kan det ta? Vi var nog aldrig mer än max en kvart på ett ställe första gången om vi inte blev stående och pratade med ngn en stund typ. Jag går ett varv, bildar mig en uppfattning, går ett varv till och kikar - sedan går jag hem, funderar och åker en gång till innan jag budar om jag är fortsatt intresserad. Vi gjorde lätt fem-sex visningar på en eftermiddag.och varför i hela friden är visningen 30 min? hur ska man hinna p den korta stunden?
Raka motsatsen till mig. Jag brukade gå på båda visningarna och stanna tills de sa att jag måste gå...Haha, hur lång tid kan det ta? Vi var nog aldrig mer än max en kvart på ett ställe första gången om vi inte blev stående och pratade med ngn en stund typ. Jag går ett varv, bildar mig en uppfattning, går ett varv till och kikar - sedan går jag hem, funderar och åker en gång till innan jag budar om jag är fortsatt intresserad. Vi gjorde lätt fem-sex visningar på en eftermiddag.
Haha, ja, så kan man ju se det. Men femton minuter räcker gott, det är ju inte en herrgård ni ska titta på. Det är ganska vanligt här med 30 min, eller 60 - men där mäklaren kommer en kvart för sent så man får vänta... Tack Gode Gud att letandet är över för den här gången.men då måste man ju komma i tid.. jag är ju alltid en kvart sen så det blir så kort tid om man måste förbereda sig på att gå 10 innan.
Haha, vad tittar man på så länge liksom? Och hur har man tid? Vi samlade ihop massor av visningar på en eftermiddag och så effektiviserade vi och for runt. Jag känner oftast direkt jag går in i ett hus om det är intressant eller inte, var ganska många ggr som jag gick ett pliktskyldigt varv på typ två minuter bara för att det var pinsamt att vända på trappen... Jag är vad man kan säga en mycket snabb beslutsfattare.Raka motsatsen till mig. Jag brukade gå på båda visningarna och stanna tills de sa att jag måste gå...
Det beror nog på att jag har kollat på skruttigare - och till antalet färre - hus, så jag måste försöka se vad som behöver renoveras, både inne och ute. Sedan måste jag gå omkring och känna efter, om det är en bra känsla i huset . Jag går också omkring och nosar överallt, för jag har bra luktsinne för mögel . Och läget, det måste inspekteras noga. Inga grannar nära, var hamnar kvällssolen, hur ser uthusen ut osv.Haha, vad tittar man på så länge liksom? Och hur har man tid? Vi samlade ihop massor av visningar på en eftermiddag och så effektiviserade vi och for runt. Jag känner oftast direkt jag går in i ett hus om det är intressant eller inte, var ganska många ggr som jag gick ett pliktskyldigt varv på typ två minuter bara för att det var pinsamt att vända på trappen... Jag är vad man kan säga en mycket snabb beslutsfattare.
Haha, hur lång tid kan det ta? Vi var nog aldrig mer än max en kvart på ett ställe första gången om vi inte blev stående och pratade med ngn en stund typ. Jag går ett varv, bildar mig en uppfattning, går ett varv till och kikar - sedan går jag hem, funderar och åker en gång till innan jag budar om jag är fortsatt intresserad. Vi gjorde lätt fem-sex visningar på en eftermiddag.