Dispens från vattenskyddsområde Så tomten kan styckas av och säljas till oss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@McFlurry Hihi Ja jag har inte vågat ta ut något i förskott men igår besiktades det och det va inga större grejer!! Avtalet är påskrivet och snart betalas handpenningen ut till säljarna! Vågar man ropa Hej nu?
Nu är det bara sex dagar kvar tills vi får våra små hus. Tiden har gått fort ändå sedan juni, och vi har packat en hel del lådor här som står färdiga att flytta till större. Även växterna ser fram emot vinterförvaring inomhus!
Jag röstar JA !Tror ni det blir snyggare om jag målar staketet runt altanen vitt?
Tror ni det blir snyggare om jag målar staketet runt altanen vitt?
Jag röstar JA !
Det kan också bli för vitt och dominera för mycket, som när man målar häststaket vita.Tror ni det blir snyggare om jag målar staketet runt altanen vitt?
Det kan också bli för vitt och dominera för mycket, som när man målar häststaket vita.
Smart - och klokt!I fix in paint och visar här först :-)
Jättefint!Nu är det bara sex dagar kvar tills vi får våra små hus. Tiden har gått fort ändå sedan juni, och vi har packat en hel del lådor här som står färdiga att flytta till större. Även växterna ser fram emot vinterförvaring inomhus!