P

privatperson

Jag bara måste dela med mig (under anonymt nick såklart:laugh:)...

JAG ÄR GRAVID! :bump::banana::bump::banana:

Det är jättetidigt ännu, skulle ha mens på nyår men kunde inte hålla mig från testen eftersom jag känner mig så väldigt gravid. Det är andra barnet, har en liten på runt året sen innan. Jag var inte speciellt orolig för missfall med ettan, men nu är jag hur nojjig som helst och kan knappt glädjas åt det här om jag ska vara helt ärlig... skittrist, hoppas att jag skärper till mig snart!

Är det större risk för missfall med andra graviditeten än med första?

Vill inget särskilt med tråden, bara skriva av mig lite!

Sv: Hurra!!!!

Nej men åh vad roligt, även om jag ju inte vet vem du är ;)

Grattis och lycka till
, och hoppas du avslöjar dig snart för jag blir så gaaalet nyfiken :p

Grattis :bump:

Jag har oxå vart supenojjig andra gången. Här jag bor görs inga VUL om det inte är någonting speciellt. Men min BM gav mig numret till en privat klinik på annan ort hon tyckte jag skulle kontakta om jag ville det. Men så helt plötsligt så var de dags för RUL ;)

Grattis, vad roligt!!
Ska bli spännande sen och få veta vem du är, jag blir alltid lika nyfiken på dessa hemliga nick som är gravida :D Var precis själv en sådan och har nyligen blivit mitt vanliga nick igen!

kl

Tack för alla gratulationer!

Förstår att ni är nyfikna, det hade jag också varit :D Ingen som vågar gissa vem jag är då?

Grattis!!! :bump: :banana: :bump:
Det är alltid lika roligt med de här trådarna, man blir så sjuuuuuukt nyfiken.

Senast ändrad:

Eller hur?! ;)
Oavsett vem det är som gömmer sig bakom nicket så är det helt galet kul i alla fall - jag blir alldeles tossig så fort folk talar om att de är gravida. :rofl: Jag var ju själv där alldeles nyss.

Grattis!

Jag är lite avvundssjuk, jag vill också vara gravid igen, får se när det blir (förhoppningsvis snart).

Håller tummarna för att allt ska gå bra.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 619
Övr. Barn Kan någon snälla hjälpa mig att förstå, för det känns aningens oklart detta. I början av hösten var min egen BM sjukskriven och jag fick...
2
Svar
31
· Visningar
2 508
Senast: Sedna
·
Gravid - 1år Hej! Jag skulle behöva lite tankar kring den situation jag nu hamnat i. Jag behöver få skriva av mig, vill inte berätta om detta för...
2
Svar
26
· Visningar
4 777
Senast: Snö
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?