A

Asterix

Har en film som jag spelat in men jag är trög å fattar inte hur jag ska vända den. Den är inspelad åt fel håll, uppochner lixom. Hittar ingen stans å vända den :crazy:
 
Sv: hur ?

jag har också det prblemet, det är bara det att jag bara har 90 graders vinkel på filmen.. men hur vänder man var frågan, inte varför..
 
Sv: hur ?

neje, inte uppochner, men den är vänt på sniskan så att säga.

BB:Joo, hag har med 90graders. Säg till mig o du hittar hur man vänder, för de gör inte jag :confused::D
 
Sv: hur ?

moviemakerrotera.jpg


Lär dig Adobe Premiere istället. Mycket bättre på alla sätt och det är inte så komplicerat när man väl lärt sig grunderna!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
631
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 116
Senast: Svartkatt
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 087
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp