Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På en festival, han mötte upp oss (tjejgäng) och det var tack vare min tjejkompis. De hade träffats en månad tidigare på en fest och han ville hänga med på festivalen. Vi var fem eller sex tjejer den kvällen. Han kom ihåg mig pga mitt väldigt fasta handslag (inga döda fiskar här inte) och mitt tantiga namn...
Jag var 20 då.
Samma här, i en lokal på Hisingen som var i gränslandet mellan att vara något annat och att vara svartklubb.På en svartklubb på Hisingen![]()
Kort och gott, som rubriken lyder. Hur träffades du och din partner?
Men hallå? Var du typ 12 då? För du är ju som mig i ålder, har jag fått för mig.På en bar i London - jag minns nästan ingenting eftersom jag druckit tequila med min väninna precis innan... men tydligen pratade vi hela kvällen, och nästa dag träffades vi på lunch. Jag kom inte ihåg hur han såg ut, eller hur gammal han var, eller någonting egentligen, och bestämde mig för att om han såg skum ut så öppnade jag inte dörren. Men han var ju mer än okoch sjutton år och två barn senare så är vi fortfarande lyckliga
![]()
Berätta mer... någon speciell avdelning...
Eller jobbade ni där?
Kort och gott, som rubriken lyder. Hur träffades du och din partner?
Men hallå? Var du typ 12 då? För du är ju som mig i ålder, har jag fått för mig.![]()
![]()
Jag träffade ju min karl redan 2008 när jag var uppe där och jobbade en sväng men han kom inte ihåg mig när vi träffades igen 2010 men jag kom ihåg honom...![]()
Du menar att du inte hade något tantnamn? Jag vet fortfarande inte om jag ska skratta eller gråtaVi träffades också 2008
![]()
Vi träffades då men blev inte ihop förrän 2010. Jag TROR inte jag har ett tantnamn men det är väl inte supervanligt heller (som typ Anna och Maria var i min årgång)![]()
Du har definitivt inget tantnamn.Vi träffades då men blev inte ihop förrän 2010. Jag TROR inte jag har ett tantnamn men det är väl inte supervanligt heller (som typ Anna och Maria var i min årgång)![]()