(kan man låta hästarna gå på "vinterbete" en månad eller två? Hage, hö, tillsyn typ?)Dammade av denna tråden lite för jag känner att jag håller på att hamna där igen.
Det har varit ett extremt tunt år med mycket motgång. Skadade hästar, jobbyte som blev mycket sämre, stress, dålig sömn, njurar som gav upp släkt som gått bort samt att min far inte orkade längre och avslutade sitt liv.
Jag är trött och vet inte hur jag ska göra
Har dragit ned tempot på jobbet. Jag kommer hit, gör det som behövs göras men inte mer än så.
Åker ut till stallet och nu är de mörkt så motivationen till att försöka få igång hästarna går lite sisådä. Jag ska flytta dem efter jul till stall med ridhus i närheten för att få lite lyft.
Hemma så är det precis att man orkar städa och göra det nödvändigaste för att jag ska orka. Blir det för stökigt hemma så vill jag helst inte komma hem.
Förra helgen åkte jag och sambon på en minikryssning. Lyssnade på flera konserter och hade det riktigt bra. I helgen so kommer ska vi åka upp till min släkt i 2 nätter och bara umgås då vi träffas så sällan.
Söker efter nytt jobb men hittar inte riktigt orken till det och vilket intryck gör man i dagsläget egentligen?
Svårt att hitta glädjen i saker och tappar tålamodet direkt.
Försöker sköta maten så man inte blir tröttare för man inte orkar äta.
Känns som om man fastnat i ekorrhjulet rejält. Funderar på om jag ska sjukskriva mig ett tag.
Min läkare skriver intyg på 2s om jag säger att jag inte orkar.