Hur ska jag hålla mig ifrån att höra av mig?

Bra!
Håller tummarna att allt löser sig :)

Tack! Hade tänkt vänta nån dag ännu för att han skulle hinna landa i vardagen (som han senast hade innan midsommar nån gång) men det gick inte. Jag bara inte KAN må såhär. Blir nästan rädd själv.

Varför hotell?

Hoppas du får closure.

Nu är jag inte @tott, men jag tar nästan illa vid mig av allt ifrågasättande. Vad spelar det för roll? De kanske VILL träffas på hotell för spa, middag och hotellfrukost.

KL
Även om majoriteten i den här tråden inte tycker att mannen (kanske med rätta, det vet jag inget om) är något att hänga i julgranen så är det lite oförskämt att ifrågasätta totts egen förmåga att avgöra om det är värt att träffa mannen igen och värt att hoppas på en - inte bara en framtid - utan även en bra framtid tillsammans. Men vem vet, tott kanske blir tvärdumpad och sårad. Många har berättat om sina egna erfarenheter där incognito betyder att man vill låta förhållandet rinna ut i sanden och ur det perspektivet så har tott kanske inte oddsen på sin sida. Men det är uppenbarligen en risk hon vill ta! Underkänn inte hennes förmåga att fatta det beslutet själv.

Nu är jag inte @tott, men jag tar nästan illa vid mig av allt ifrågasättande. Vad spelar det för roll? De kanske VILL träffas på hotell för spa, middag och hotellfrukost.

KL
Även om majoriteten i den här tråden inte tycker att mannen (kanske med rätta, det vet jag inget om) är något att hänga i julgranen så är det lite oförskämt att ifrågasätta totts egen förmåga att avgöra om det är värt att träffa mannen igen och värt att hoppas på en - inte bara en framtid - utan även en bra framtid tillsammans. Men vem vet, tott kanske blir tvärdumpad och sårad. Många har berättat om sina egna erfarenheter där incognito betyder att man vill låta förhållandet rinna ut i sanden och ur det perspektivet så har tott kanske inte oddsen på sin sida. Men det är uppenbarligen en risk hon vill ta! Underkänn inte hennes förmåga att fatta det beslutet själv.

KL

Tack @Philosophia :-)

Ja oberoende vad hotellvistelsen för med sig, så vet jag mera efter den. Det ser jag fram emot!

Ja oberoende vad hotellvistelsen för med sig, så vet jag mera efter den. Det ser jag fram emot!
Var försiktig bara med förhoppningarna nu. Risken är annars stor att du bara blir ännu mer sårad och ledsen än vad du är nu.

Håller tummarna att allt ordnar sig.

Men allra helst hade jag velat ge honom en stor spark där bak för att han varit så rent ut sagt elak mot dig :cautious:

På söndag- måndag tar vi in på hotell, pratar och...så får jag väl mina grejer också.
Krävdes ingen övertalning.
Jag hoppas ni kan nå fram till något ni känner er bekväma med båda två.

Jag glömde skriva i mitt tidigare svar att jag inte tycker du gör/har gjort något fel i detta och egentligen inte han heller. Shit happens och det var det jag menade med bonnatur och timing.

Var försiktig bara med förhoppningarna nu. Risken är annars stor att du bara blir ännu mer sårad och ledsen än vad du är nu.

Håller tummarna att allt ordnar sig.

Men allra helst hade jag velat ge honom en stor spark där bak för att han varit så rent ut sagt elak mot dig :cautious:

Elak? På vilket sätt?

Jo jag är försiktig med förhoppningarna...men jag har sådana tyvärr. Att VETA är iaf bättre än att grubbla.

Jag hoppas ni kan nå fram till något ni känner er bekväma med båda två.

Jag glömde skriva i mitt tidigare svar att jag inte tycker du gör/har gjort något fel i detta och egentligen inte han heller. Shit happens och det var det jag menade med bonnatur och timing.

Tack @LenaH :)

Elak? På vilket sätt?

Jo jag är försiktig med förhoppningarna...men jag har sådana tyvärr. Att VETA är iaf bättre än att grubbla.

Jag tror att det svåra är att ta in information på rätt sätt och inte låta den bli till något att grubbla över.

Jag tycker inte ex:et verkar elak. Jag tror det hela beror på omständigheternas spel. Och kanske i viss mån två frustrerade människor som inte fyller varandras behov.

Jag tycker bara att det är ett konstigt sätt att göra slut på, att spendera en natt på hotell tillsammans känner iaf jag är något man inte gör med exet som man försöker komma över... Kommer det inte bara att göra ont värre av att spendera natten med denna man som du är så kär i? Som ett utdraget lidande. :(

Jag förstår att du har förhoppningar om att det är ett tecken på att han fortfarande är intresserad, det är naturligt. Men är rädd du kommer bli ännu mer sårad.

Elak? På vilket sätt?

Ja jag tycker han har varit elak och taskig mot dig. Det han sade på konserten var inte snällt och inte heller att förminska det du behövde göra när hans hobbyprojekt minsann får ta hur mycket plats som helst.
Inte heller var det direkt snällt att uppföra sig som han gjorde mot dig det sista.

Men det är ju jag det.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
23 741
Senast: Whoever
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan... 23 24 25
Svar
495
· Visningar
44 282
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
25 056
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Måste bara skriva av mig, så att jag slipper gå runt och slösa energi på det... Jag har blivit anklagad för att stjäla i stallet... 2
Svar
25
· Visningar
5 552
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden