tott
Trådstartare
Vad är din teori?
Vill hålla den för mig själv. Vill inte bli sågad och synad i det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är din teori?
Bra gjort!Nu fick jag nog på att må såhär och vänta och vänta. Skickade ett meddelande där jag bl.a frågade om han har tid att ses nåt och att det fula slutet grämer mig. Pulsen är hög nu, kan jag lova!!
Bra!Nu fick jag nog på att må såhär och vänta och vänta. Skickade ett meddelande där jag bl.a frågade om han har tid att ses nåt och att det fula slutet grämer mig. Pulsen är hög nu, kan jag lova!!
Bra!
Håller tummarna att allt löser sig![]()
Jag vet hur du mårTack! Hade tänkt vänta nån dag ännu för att han skulle hinna landa i vardagen (som han senast hade innan midsommar nån gång) men det gick inte. Jag bara inte KAN må såhär. Blir nästan rädd själv.
Varför hotell?
Hoppas du får closure.
Varför hotell?
Hoppas du får closure.
Nu är jag inte @tott, men jag tar nästan illa vid mig av allt ifrågasättande. Vad spelar det för roll? De kanske VILL träffas på hotell för spa, middag och hotellfrukost.
KL
Även om majoriteten i den här tråden inte tycker att mannen (kanske med rätta, det vet jag inget om) är något att hänga i julgranen så är det lite oförskämt att ifrågasätta totts egen förmåga att avgöra om det är värt att träffa mannen igen och värt att hoppas på en - inte bara en framtid - utan även en bra framtid tillsammans. Men vem vet, tott kanske blir tvärdumpad och sårad. Många har berättat om sina egna erfarenheter där incognito betyder att man vill låta förhållandet rinna ut i sanden och ur det perspektivet så har tott kanske inte oddsen på sin sida. Men det är uppenbarligen en risk hon vill ta! Underkänn inte hennes förmåga att fatta det beslutet själv.
Nu är jag inte @tott, men jag tar nästan illa vid mig av allt ifrågasättande. Vad spelar det för roll? De kanske VILL träffas på hotell för spa, middag och hotellfrukost.
KL
Även om majoriteten i den här tråden inte tycker att mannen (kanske med rätta, det vet jag inget om) är något att hänga i julgranen så är det lite oförskämt att ifrågasätta totts egen förmåga att avgöra om det är värt att träffa mannen igen och värt att hoppas på en - inte bara en framtid - utan även en bra framtid tillsammans. Men vem vet, tott kanske blir tvärdumpad och sårad. Många har berättat om sina egna erfarenheter där incognito betyder att man vill låta förhållandet rinna ut i sanden och ur det perspektivet så har tott kanske inte oddsen på sin sida. Men det är uppenbarligen en risk hon vill ta! Underkänn inte hennes förmåga att fatta det beslutet själv.
Var försiktig bara med förhoppningarna nu. Risken är annars stor att du bara blir ännu mer sårad och ledsen än vad du är nu.Ja oberoende vad hotellvistelsen för med sig, så vet jag mera efter den. Det ser jag fram emot!
Jag hoppas ni kan nå fram till något ni känner er bekväma med båda två.På söndag- måndag tar vi in på hotell, pratar och...så får jag väl mina grejer också.
Krävdes ingen övertalning.
Var försiktig bara med förhoppningarna nu. Risken är annars stor att du bara blir ännu mer sårad och ledsen än vad du är nu.
Håller tummarna att allt ordnar sig.
Men allra helst hade jag velat ge honom en stor spark där bak för att han varit så rent ut sagt elak mot dig![]()
Elak? På vilket sätt?
Jo jag är försiktig med förhoppningarna...men jag har sådana tyvärr. Att VETA är iaf bättre än att grubbla.
Ja jag tycker han har varit elak och taskig mot dig. Det han sade på konserten var inte snällt och inte heller att förminska det du behövde göra när hans hobbyprojekt minsann får ta hur mycket plats som helst.Elak? På vilket sätt?
Jo jag är försiktig med förhoppningarna...men jag har sådana tyvärr. Att VETA är iaf bättre än att grubbla.
...känner iaf jag är något man inte gör med exet som man försöker komma över...