Hur ska jag göra..?

Solvira

Trådstartare
Jag har växt ur mina Königsstövlar som jag måttbeställde förra våren ( :angel: :o )... Det är dragkedja i dem och då kanske det inte går att lästa ut så mycket. Men tror ni att man kan be dem sätta i en resår på ena sidan av dragkedjan (typ på insidan för att det inte ska synas)?

Sv: Hur ska jag göra..?

Det blir bantning ;)

Tror du det blir snyggt med resår? Jag är lite tveksam... men kan de inte lästa ut dem trots att det är dragkedja?

nää resår blir nog inte snyggt. du får svälta dig lite. ;)

jag har lästat ut stövlar med dragkedja några cm. dock sa skomakaren att det var på egen risk. men det brukar gå bra att töja dom litegran iaf.

själv har man tappat vikt och stövlarna är för vida... :( kör med tjocka strumpor och ankelstöd så blir det hyfsat. har ju ett annat par som är smalare men dom är egt för korta. går det att göra stövlar smalare tro?

Jag tror inte det kommer synas, särskilt inte när jag sitter till häst eftersom min drygakedja sitter i fram.

Jag har försökt gå ner i vikt, det går inte. :/ Jag tycker mig se förändring på magen och att jag känner mig smalare men vågen säger ingenting sånt. :(

Självklart ska jag fortsätta försöka, inte minst för att jag knappt kan ha några av mina vanliga byxor längre ( :cry: ) men jag kan ju inte skippa att tävla bara för att jag inte kan knäppa stövlarna just nu. :cool:

du ska inte banta! du är ju smaaaal. *säga bestämt*
köp nya stövlar istället :-) o sälj dom du har.

Tänk det har jag också tänkt på. :angel:

Men vad ska jag skaffa då..?

Cavallo Piaff Plus eller Königs Sir(i lack :d)?

Nej, hjälp, jag insåg just att har jag vuxit ur stävlarna så har jag nog vuxit ur byxorna också! :eek: :eek: Så jag har inget val, jag MÅSTE gå ner i vikt. :crazy:

Hur som helst, så har jag funderat på att köpa nya stövlar för att jag tycker att de här är -något- fär låga. Så vilka tycker ni, av dem i inlägget ovanför? Königs har jag ju bra erfarenhet av, men modellen Sir kanske är hårdare och svårare att gå in?

hm men du får väl fråga dig själv om du tycker du är snyggast med lite hull eller som jättesmal. det kanske trots allt är bättre att köpa ny utrustning om du mår bra såhär?

kan tipsa om att det finns massa nya och knapt använda märkesstövlar på tyska ebay för en rimlig peng. :)

Nja, det tycker jag nog inte... Jag gillar slimmade kroppar, och mår faktiskt lite dåligt av att känna mig "stor". Inte för att jag är det, men när man är huvudet längre än alla andra tjejer så är det väldigt lätt att känna sig stor, även om jag fortfarande är smal.

Hmm, tyska ebay, vad är det för sida dit? ebay.de? :p *jättedålig på sånt*

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Utrustning Hejsan! Jag har en 2-åring som jag ska börja vänja in med bett. Veterinären var och tog 2 vargtänder i april så hon är undersökt i...
Svar
14
· Visningar
1 720
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 289
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 563
Senast: Raderad medlem 149793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar