Hur ska jag göra?

annie_cool

Trådstartare
Hej jag vet inte hur jag ska börja men jag saknar min gamla hemby Torsåker det har jag alltid gjort vill så gärna flytta tillbaka men vet dock inte om jag klarar av det att bo ensam . Det som jag oroar mig det ekonomin hur det ska gå med den vill ju inte använda nån god vän till mig .Hon har ändå fyllt upp med sitt eget liv men kan tänka mig att bo hos en annan som behöver hjälp nu när hon är skadad och behöver hjälp med det mesta som tex hästarna och såna saker. Är van att hjälpa folk som behöver var där i går och det var kul att se henne Träffade hästarna som jag inte har sett på 7 år typ. Men åter till mitt problem hur ska jag göra? är jag redo eller ska jag bo kvar där jag är nu?

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
589
Senast: seahawk
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 187
Senast: malumbub
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 132
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 273
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar