Hur sjuk får man vara???!!

Sv: Hur sjuk får man vara???!!

Även om man säger att man inte ska lämna barnet för en sekund utan uppsikt så tror man ju inte att det faktiskt springer runt människor som är så fullkomligt bindgalna. Man tror ju att man lever i ett skyddat samhälle där människor som är så sjuka får vård, och hålls under uppsikt!

Jag hann ju med att få ett föl mellan barnen så nu är det horsecam istället för babyvakt som gäller. Lyxigt med bild också istället för bara ljud.:idea:

Heja horsecam!! Synd att man har en valack ;).

I övrigt: Riktigt vidrigt, tur att bebben klarade sig!!!

Jag tycker heller inte att man kan klandra mamman för att ha brustit i tillsynen - hon tittade ju till barnet var femte minut och han låg i vagnen i deras egen trädgård.

Senast ändrad:

Tanken slog mig att det ju faktiskt kan vara ett barn också som har gjort det. Barn gör hemska saker ibland, det beror väl i och för sig på att föräldrarna har brustit i uppfostran och omhändertagande.

Jag är helt inne på din linje om att det är barn som har gjort det. Jag tror inte att det är någon sjuk vuxen människa, utan det är barn mellan 7-11 år som gjorde hyss och inte insåg det farliga i situationen.

Fruktansvärt. Men VARFÖR lämnar man ungen i en barnvagn utomhus?

Jag och mina syskon sov ALLTID i vagnen ute. Alla jag vet som har ungar och bor på landet lämnar sina bebisar i vagnen ute. Skulle inte tveka över det heller. Inte tänker man tanken att någon skulle komma och sno ungen :confused: Men skulle nog aldrig göra samma sak i stan. Nu vet jag inte om detta ställe var "land eller stad"..

Fast gräva ner behöver ju man inte ha gjort på dessa 5min, flickan kan ju ha burit omkring på barnet för att sedan gräva ner den. Tog ju 3timmar för dem att hitta barnet.

Jag tycker inte att man kan klandra mamman i detta fallet (även om jag själv inte skulle lämna mitt barn utan uppsikt)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 689
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 157
Senast: lizzie
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 539
Senast: Madalitso
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
3 031
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30