Hur mycket ska jag betala ?

C

Cheeky_nicke

Klass 6 LD bed två faser A:0/A:0/A 50+50/40+40

Fick hjärnsläpp, hur mycket ska jag betala ? 180 kr ?
Nån som har ett litet svar ? :)

Sv: Hur mycket ska jag betala ?

Som jag kan se det - 100 kr om du rider avd A, 80 kr om du rider avd B. Man har delat upp det i anmälningsavgift och startavgift.

Okej så allt som allt ska jag betala 100 kr och inte 180 kr?

Som jag uppfattar det, ja. Har svårt att se att man skulle dela avgiften på fyra delar...

Jag tror också att du ska betala 100 för Avd.A

jag tror oxå 100 kr för avd A:)

du ska betala 50 kronor som anmälningsavgift och sedan 50 kronor till som startavgift.
inte helt säker på vad som gäller med startavgiften, men har för mig att du ska betala det på plats

avdelning A då

du ska betala 50 kronor som anmälningsavgift och sedan 50 kronor till som startavgift.
inte helt säker på vad som gäller med startavgiften, men har för mig att du ska betala det på plats

avdelning A då

Det brukar ju stå i proppen hur klubben vill ha de. Antingen (och vanligast) betalar man allt på plats eller så vill klubben att man ska betala in anmälningsavgiften i samband med anmälan.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 999
Senast: gul_zebra
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 215
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 562
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3