hur mycket kostar det?

Sv: hur mycket kostar det?

det beror på VAR du köper den ifrån men du får nog mer svar om du frågar om någon vet någon uppfödare ..

Namn & adress:
Lilla Hawaiis
Kenneth Isacsson & Gunborg Winnberg
Tångenvägen 39
370 23 Hasslö

Tel.nr: 0455-33 28 07
E-mail: lillahawaiis@vovve.net

eller

Namn & adress:
Spårlina
Carina Liljeborg
Kyrkeryd 117
382 92 Nybro
www.sparlina.se
Sverige

Tel.nr: 0480-55124

ring & fråga dessa uppfödarna ..

Antagligen som dom flesta andra småhundar, runt 10.000.-

Jag är inte säker, men tror de ligger på mer.
Minst 13 000 och uppåt...

Då mopsar är lite svåra att få tag på (inte helt lätta att föda upp) tro jag inte att det går att hitta en mopps för under 12 i alla fall. En mopps med bra förutsättningar för avel och utställning går för ännu mer. En billigare är det troligen problem med. Avelsförbud eller nåt annat, men kan ju funka som sällskap ändå ioch för sig..

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 042
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
710
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka