Alexandra_W
Trådstartare
Som rubriken lyder, hur många neontetror kan man ha/är lagom i ett 45 liters akvarium?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror givetvis på hur nystartad karet är med, men det har du säkert koll på men nämner det ändå.
Har begripit så mycket som att etablera akvariet med sand och pump och växter och hela kitet några veckor innan fiskarna, och att inte chockdumpa fiskstackarna i akvariet. Men missat det att antal beror på hur nyetablerat? För bli ju helt nytt.
Gör så att skapa en tråd på Zoopet så blir det rätt info du får. (precis som jag säger här)Men suck. Läst på ungefär en miljard sidor och alla har sagt att starta upp akvariet med 'allt utom fisk' i några veckor först, sen fisk.
Fast jag har iofs gärna i fisk tidigare, även om det bara är två
som jag sa, gör vattenbyte om testerna säger att de behövs. (Jbl testväska). Hur ska man göra menar du om man får nitrit då? det får man väl gärna efterhand (övermatning tex) så hur sa man kunna gardera sig mot det menar du? nitrivec är ingen garanti.