Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur många har kollat sin partners sms i smyg någon gång?
Tycker ni det är ok eller inte?
Fast jag tror att har man ett sådant förhållande att man kan prata om allting så har man heller inte behovet av att kolla sms. Det är människor som annars inte kan prata med varandra så bra som behöver snoka.Skulle jag borja kanna behovet av att snoka skulle jag ta upp det med maken innan behovet blev starkt nog att jag hade sa mycket misstroende att jag faktiskt funderade pa att snoka i privata grejor.
Fast jag tror att har man ett sådant förhållande att man kan prata om allting så har man heller inte behovet av att kolla sms. Det är människor som annars inte kan prata med varandra så bra som behöver snoka.
*kl*
<snip>
Ofta har man ju gått ganska länge med sin misstanke att allt inte står rätt till. Misstanken har funnits där längst innerst i huvudet och vänt och vridit på sig som en mask. Man kan inte sätta fingret på vad det är som är fel eller vad det är som gör att man får den där magkänslan. Bara det undermedvetna som signalerar att något inte stämmer.
De flesta här har skrivit att det inte skulle kolla men med tanke på människans natur så tror jag att de flesta i riktiga livet faktiskt skulle snoka om de hamnade i den situationen. <snip>
Jisses, ska man ha koll på partnerns hela bekantskapskrets också, så att man vet vilka som är 'avvikande'? Det låter väl kontrollerande i mina ögon.
Fast jag har varit i en situation dar snokning hade varit pa sin plats ocksa. Jag tror att det handlar om allman arlighet mellan parterna. Man vet helt enkelt om ens partner ar arlig eller inte.
Jag fragade ex och min basta kompis ... bada hade en hel rad med logner. Jag valde att lita pa dem. Det skulle jag inte gjora igen, men jag skulle fraga forst och om svaren inte var tillfredstallande skulle jag kanske kunna tanka mig att snoka.
'Once upon a time' laste en pojkvan min dagbok. Jag gjorde slut samma dag som han konfronterade mig med nagot jag skrivit. (Jag var 17 ar) Det spelar ingen roll om jag ar gift och har barn, jag ar fortfarande en 'independent' person och jag har ratt att valja till vem och nar jag vill dela med mig av mina innersta kanslor.