Sv: Hur man gör för att få kejsarsnitt beviljat!
Då kanske vi ska säga att både du och jag har klarat oss bra trots stora problem i familjen?
Men tänk på alla barn som faktiskt inte har sån tur! Mina syskon till exempel, trots att jag är äldst och fått utstå mer än vad de har gjort så är det jag som mår bäst i syskonskaran. Jag är den som inte dridker alkohol speciellt ofta ( dricker inget nu alls då jag är ensam med mina barn) medan mina syskon dricker en hel del.
Skrev inte du någonstans att du har panikångest själv? Eller har jag missförstått dig?
Han är jätte sjuk, och skulle det inte vara för tabletterna så skulle det gå illa, jag har aldrig påstått något annat. Sen att det för min del inte är "så farligt" är väl en annan sak? Jag säger bara (och har sagt hela tiden) att jag som barn inte har tagit skada av det, jag har aldrig blivit utsatt för det när jag var yngre eftersom han gått iväg när det varit illa. Nu när jag är vuxen ser jag ju det i ett annat ljus, nu pratar ju mamma med mig om hur jobbigt det är etc så nu ser jag ju det på ett annat sätt och ser hur illa det verkligen var, men det såg jag aldrig när jag var barn, då tyckte jag inte det var så illa och hade som sagt inte ont av det, har jag förklarat mig tydligt nog?
Då kanske vi ska säga att både du och jag har klarat oss bra trots stora problem i familjen?
Men tänk på alla barn som faktiskt inte har sån tur! Mina syskon till exempel, trots att jag är äldst och fått utstå mer än vad de har gjort så är det jag som mår bäst i syskonskaran. Jag är den som inte dridker alkohol speciellt ofta ( dricker inget nu alls då jag är ensam med mina barn) medan mina syskon dricker en hel del.
Skrev inte du någonstans att du har panikångest själv? Eller har jag missförstått dig?