Tja vad jag vet så är de som startar i Falserbo kvalade dit och det gör man inte på en höft direkt. Dvs måste ju ha haft resultat innan.
Missförstånd kan alltid uppstå.
Min pålla hoppar i alla lägen även om jag själv inte skulle rida på ett hinder med förutsättningen att hon SKA hoppa oavsett hur hon ligger
Jag litar på henne i alla situationer och hon på mig!
Skulle aldrig i hela mitt liv utsätta min häst för något som helst trauma, Jag VILL att hon skall hoppa! Inte att hon skall stanna eller hoppa i ett hinder bara för att vinna. Det har du nog fått om bakfoten. Dessa hästarna är värdefulla på alla sett inte bara penga mässigt UTAN man tycker faktiskt om sin häst.
Du kan titta på denna
bild och se på mitt ansiktutryck! Hindret innan trampade hon igenom och fick ett skrapsår, ser jag glad ut för att hon fortsatte???? Kan ju tillägga att jag endast två hinder innan mål bröt självmant eftersom jag ansåg att hästen skulle gå före framgången. Detta var dessutom kval till Ribersborg och jag var TVUNGEN att rida runt felfritt för att få rida. Jag var felfri dit kan jag ju tillägga!!!
Det du säger är nog bara en önskan att det skulle vara så, så du får klaga på de ryttare som faktiskt lyckas med sin ridning. Visst det finns ett och annat rötägg men jag måste säga att de är relativt få idagens elit.
Ge upp och sluta klaga inse fakta istället!