H
Hannahbal
Jag har funderat ett tag nu över hur lång tid man planerar mellan sista kvällspromenaden och första morgonpromenaden? Hur lång tid tycker du att din/a hund/ar ska kunna hålla sig och inte hoppa på stället av nödighet för att komma ut på mårgonen?
Jag kännde mig så hemsk imorse när hunden inte kom ut förns 11 timmar efter kvällspromenaden. Visst, hon sover ju bara på natten, men ändå. Jag har satt 10 timmar som maxgräns (vet verkligen inte varför, bara blev så
), men det gör ju också att det blir utgång tidigast 11 varje kväll för att jag ska ha möjlighet att kunna gå upp och gå ut till 9 på morgonen som tidigast och alltså kunna sova lite längre än vanligt nu när jag är ledig.
Skulle ju vara skönt med att kunna sova lite längre eller ta kvällspromenaden lite tidigare någon dag utan att må skitdåligt av skuldkänslorna.
Så, vad tycker ni är ok vad gäller tid mellan kvällspromenaden och morgonpromenaden? Fram med vad ni tycker, så jag får lite perspektiv på saken!![Bump :bump: :bump:](/bilder/smilies/bounce.gif)
Jag kännde mig så hemsk imorse när hunden inte kom ut förns 11 timmar efter kvällspromenaden. Visst, hon sover ju bara på natten, men ändå. Jag har satt 10 timmar som maxgräns (vet verkligen inte varför, bara blev så
Skulle ju vara skönt med att kunna sova lite längre eller ta kvällspromenaden lite tidigare någon dag utan att må skitdåligt av skuldkänslorna.
Så, vad tycker ni är ok vad gäller tid mellan kvällspromenaden och morgonpromenaden? Fram med vad ni tycker, så jag får lite perspektiv på saken!
![Bump :bump: :bump:](/bilder/smilies/bounce.gif)