Hur länge red/rider ni?

S

sandystar

Jag är gravid i vecka 20 och super glad för det mår toppen! Har en underbar 4 årigt halvblod som är jätte snäll, jag rider fortfarande och det känns bra. Har vissa problem med min rygg som gör att jag mår bättre av att rida. Men nu börjar ju ändå magen att växa. Har ingen stor kula och så men man funderar ju ändå. Hur resonerade ni hur länge red ni?

Sv: Hur länge red/rider ni?

Resonerar som så att jag rider så länge det känns bra. Under första graviditeten fortsatte jag en bit in i 8:e månaden innan jag slutade eftersom jag fick så mycket sammandragningar. Nu är jag i vecka 30 i min andra graviditet och känner att det nog (tyvärr) börjar bli dags att sluta rida eftersom jag känner mig stor och klumpig och inte bekväm på hästryggen längre.

Har under båda graviditeterna ridit ganska lugnt och inte tränat eller tävlat utan mest skogsluffat, helt enkelt eftersom det har känts bäst så.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 308
Senast: monster1
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 918
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 615
Hästvård *långa funderingar* Jag har hamnat i funderingar när det gäller skor och barfota. Jag är varken i ena eller andra läget, personligen...
Svar
17
· Visningar
3 051
Senast: muslidag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka