Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har upptäckt en massa bilister som ligger och trycker utmed strecket mot vägkanten. Det ser lite osäkert ut. Som att dom är rädda för mötande trafik. Hur placerar ni er på körbanan i dagsljus?
Snabbt och aggressivt men svinbra enligt mig själv.
Min assistent skrek iofs ”nej jag vill inte dö än, jag är bara 22 år!!!” senaste gången han åkte med mig så tror att meningarna kan vara något delade.
Låter hemskt illa att köra så pass aggressivt. Tänker du inte på dina medtrafikanter överhuvudtaget?
Har upptäckt en massa bilister som ligger och trycker utmed strecket mot vägkanten. Det ser lite osäkert ut. Som att dom är rädda för mötande trafik. Hur placerar ni er på körbanan i dagsljus?
Som jag då.Kör typ i mitten av mitt körfält. På smalare vägar utan mittlinje ligger jag mer åt mitten till men lägger mig till höger vid skymd sikt etc.
Så länge de håller sig inom sin körbana är det väl ok?Har upptäckt en massa bilister som ligger och trycker utmed strecket mot vägkanten. Det ser lite osäkert ut. Som att dom är rädda för mötande trafik. Hur placerar ni er på körbanan i dagsljus?
Hellre nära vägkanten än folk som vinglar på mittlinjen. Jag kör mycket 2+1 väg och motorväg och blir tokig på folk som inte håller åt sig. Man får köra så långsamt man vill men se till att folk kan köra om säkert.Har upptäckt en massa bilister som ligger och trycker utmed strecket mot vägkanten. Det ser lite osäkert ut. Som att dom är rädda för mötande trafik. Hur placerar ni er på körbanan i dagsljus?